המספרים מספרים: הנתונים הבולטים מהניצחון של הפועל ירושלים על המבורג

הקבוצה מהבירה לא התקשתה מול הגרמנים החלשים וטיילה לניצחון 74:89 שהעלה אותה למאזן חיובי ביורוקאפ • השליטה בריבאונד, הדומיננטיות של הארפר והנתון שמעיד על משחק במעמד צד אחד • כל מה שניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה

תקציר: הפועל ירושלים - המבורג

הפועל ירושלים טיילה במסגרת המחזור השלישי נגד המבורג ולמרות שלא הרשימה, לא באמת התקשתה מול הקבוצה החלשה מגרמניה, שעדיין לא ניצחה העונה במפעל. לפיכך, האדומים עלו למאזן חיובי ויקוו להפיק מהמשחק הזה, שהיה מוגדר בגדר חובה עבורם, את המיטב כדי להתחבר ולהשתפר בהמשך.

כידוע, מכל משחק ניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה תובנות חדשות, אז ב"ישראל היום" החלטנו לעשות סדר ולשים דגש על הנתונים הבולטים שמספרים את הסיפור של המשחק. כידוע, כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

17 - הריבאונדים של אוסטין וויילי

הגבוה של ירושלים של מתחת לטבעות והתעלל בגרמנים בגזרת הכדורים החוזרים. 8 ריבאונדים הגיעו בהתקפה, אך השחקן היקר בסגל של ירושלים לא הצליח לתרגם זאת ליותר מדי נקודות קלות וסיים עם 4/12 מהשדה בלבד.

אוסטין וויילי, צילום: הפועל ירושלים

11 - כמות הפעמים שהארפר בילה על קו העונשין

כבר נחשפנו ליכולת של הגארד האמריקאי להגיע עד לטבעת ולסחוט עבירות וגם הפעם הוא לא איכזב למרות שבמונחים שלו זה נחשב נתון צנוע למדי.

50 - ריבאונדים קבוצתיים של הפועל ירושלים

שליטה אבסולוטית של האדומים בצבע. פער של 20 ריבאונדים בין שתי היריבות לא רואים בכל יום. מה שמרשים במיוחד זו החלוקה השיוויונית של ירושלים בין הריבאונדים בהתקפה וההגנה (25-25).

0 - הדקות שהפועל ירושלים הייתה בפיגור

המבורג היא אחת הקבוצות החלשות במפעל ולא באמת היוותה יריבה שקולה. האדומים שייטו מן הפתיחה ולא הביטו לאחור למרות ניסיונות חוזרים ונשנים של היריבה לקאמבק.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ג'ארד הארפר, צילום: הפועל ירושלים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר