המספרים מספרים: הנתונים הבולטים מהניצחון של הפועל תל אביב

האדומים ניצחו 87:101 בקלילות את בשיקטאש והעלו הילוך לאחר פתיחת עונה מעט מגומגמת • המדד הגבוה של מוטלי, הנתון החריג של בברלי והאחוזים המחפירים מבחוץ - כל מה שניתן ללמוד מהמשחק • צפו בתקציר

הפועל תל אביב מתחילה לחמם מנועים. קבוצת הכוכבים של סטפנוס דדאס מתחברת אט אט במסגרת המחזור השלישי של היורוקאפ ניצחה 87:101 בקלילות את בשיקטאש. 

כידוע, מכל משחק ניתן ללמוד מדף הסטטיסטיקה תובנות חדשות, אז ב"ישראל היום" החלטנו לעשות סדר ולשים דגש על הנתונים הבולטים שמספרים את הסיפור של המשחק. כידוע, כל המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".

34 - המדד של ג׳ונתן מוטלי

הסנטר של האדומים הצטיין במשחק ורשם שורה סטטיסטית נאה של 24 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. יכולת המסירה שלו הרשימה והפתיעה יותר מהכול.

11 - הריבאונדים של פטריק בברלי

הכוכב של הפועל תל אביב הוביל את הקבוצה בקטגוריה זו - מה שבדרך כלל לא מאפיין גארדים. השחקן שהגיע היישר מה-NBA הראה מעט ממה שהוא הרגיל אותנו בליגה הטובה בעולם בכל הנוגע להאסל. 

פטריק בברלי, צילום: הפועל תל אביב

1 - כמות השלשות של הפועל תל אביב במשחק

נתון חריג מאוד בשנת 2024, ועוד בקבוצה של סטפנוס דדאס שאוהב מאוד את הריווח והקליעה מבחוץ. זה משאיר לא מעט חומר למחשבה לקראת ההמשך. קליעה בודדת מ-17 ניסיונות (5.9%) זה לא משהו שיירצו לספר עליו.

78.6 - האחוזים של הפועל תל אביב ל-2

בניגוד לאחוזים המדאיגים מבחוץ, בתוך הצבע האדומים דומיננטיים במיוחד. ג׳ונתן מוטלי מוכיח שהוא מעל הליגה הזו, וגרם לברונו קאבוקלו לקבל כ-13 דקות בלבד. העומק של דדאס בקו הקדמי נותן בו אותותיו.

בר טימור מרוצה, צילום: הפועל תל אביב

17 - כמות האיבודים של הפועל תל אביב

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עדיין אין מספיק סדר על הפרקט. הכדורסל המפוזר עלול לפגוע בתוצאות עתידיות כאשר האדומים ייפגשו קבוצות חזקות ומחוברות יותר, עם כל הכבוד לטורקים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר