האתגר הבא של בן שרף: המאצ' אפ המסקרן מול שחקן ההגנה לשעבר של היורוליג

הכישרון הישראלי רוצה לעלות עוד מדרגה ולסלול את דרכו לדראפט ה-NBA • מחר ב-20:00 (שידור ישיר ב"ישראל היום") מחכה לו אדם האנגה, שנחשב לאחד השומרים הטובים ביבשת וינסה להצר את צעדיו • הגארד בן ה-18 של אולם יחצה רף חדש?

אדם האנגה ובן שרף. צילום: חובנטוד בדאלונה, יורוקאפ

בן שרף כבר הוכיח לנו מאז שפרץ לתודעה שהוא יודע לעמוד באתגרים. כבר בגיל 16 הוא כיכב בליגה הלאומית במדי אליצור נתניה ובעונה שעברה נעצר עם קריית אתא רק בחצי גמר פלייאוף ליגת ווינר סל. גם את המסע שלו באולם הוא פתח באופן חלומי. כבר במשחק הראשונה הוא רשם דאבל דאבל (17 נקודות, 10 אסיסטים) מול טרפל סופוט הפולנית ועורר את התיאבון לקראת ההמשך. 

אחרי שהוביל קאמבק אדיר ברבע הרביעי עם 13 נקודות ורשם ביחד עם קבוצתו ניצחון 93:96 לאחר הארכה, שרף יחזור מחר (שלישי, 20:00) הביתה לאולם הביתי בגרמניה ויפגוש ביחד עם קבוצתו אולם את חובנטוד בדאלונה במסגרת המחזור השני של עונת 2024/25 ביורוקאפ. הישראלי בן ה-18 ייתקל במשוכה קשה בהרבה ויצטרך להתמודד מול אחד השומרים הטובים ביבשת - אדם האנגה.

כל משחקי בן שרף ביורוקאפ, כמו גם את משחקי הפועל תל אביב והפועל ירושלים באירופה, יועברו בשידור חי באתר ואפליקציית "ישראל היום" ובטלוויזיות החכמות. 

האנגה חתם בקיץ האחרון בחובנטוד בדאלונה לאחר 10 עונות רצופות ביורוליג. הגארד/פורוורד ההונגרי בן ה-35 בילה בשנים האחרונות בבאסקוניה, ברצלונה, ריאל מדריד ובעונה שעברה יצא מספרד לאחר תקופה ממושכת ושיחק בכוכב האדום בלגרד. ברזומה המרשים שלו ניתן למצוא זכייה ביורוליג עם ריאל מדריד (2023) וזכייה בתואר שחקן ההגנה של היורוליג (2017). הוא זכה גם פעמיים בתואר שחקן ההגנה של הליגה הספרדית (2016, 2017) וסביר להניח שיקבל את המשימה לעצור את בן שרף, הלא הוא הגארד המוביל של אולם, כדי לנסות להצר את צעדיו. 

רק במחזור הקודם אדם האנגה הציג לקהל הישראלי מעט מהרפרטואר ההגנתי שלו כאשר קיבל את המשימה לעצור את פטריק בברלי. האנגה, שלאו דווקא מצטיין בקטגוריות הגנתיות מובהקות כמו חטיפות וחסימות, עשה עבודה שקטה ויעילה מול הכוכב של האדומים, שעל אף 14 הנקודות שקלע לא הרשים במיוחד (בלשון המעטה) וסיים עם 31.2% בלבד מהשדה. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ייתכן כי זהו השומר הטוב ביותר שבן שרף ייתקל בו בעונה הקרובה ולא מן הנמנע שלא פגש שומר בסדר גודל הזה בקריירה הקצרה שלו. האם הוא יעמוד גם באתגר הזה ויפרוץ עוד תקרת זכוכית? כל זאת ועוד נדע רק מחר (שלישי) בעת המשחק שייפתח בשעה 20:00 וישודר באתר ובאפליקציה של "ישראל היום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר