מכבי תל אביב פתחה עונה: "יש לנו מחויבות לייצר אסקפיזם ולשמח"

הצהובים קיימו מסיבת עיתונאים רשמית רגע לפני פתיחת עונת היורוליג מול וילרבאן ביום חמישי • יו"ר המועדון שמעון מזרחי: "עומדים בפני עונה מאתגרת" • המאמן עודד קטש: "נאלצו לבנות קבוצה שוב מאפס אבל עם הרוח הישראלית נסתכל קדימה ונישאר זקופים"

מכבי תל אביב פותחת עונה / משה בן שמחון

מוכנה לצאת לדרך. לאחר קיץ מאתגר במהלכו עזבו כוכבי הקבוצה והיא נאלצה ללכת לבנייה מחדש בצל המלחמה והתחזקות היריבה העירונית הפועל תל אביב ורגע לפני מחזור פתיחת עונת היורוליג בחמישי, מכבי תל אביב פתחה היום (שני) את העונה במסיבת העיתונאים המסורתית לעונה החדשה.

יושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, פתח ואמר: "ערב טוב ושנה טובה. המדינה נמצאת בשנה מאתגרת ואנחנו רואים את ההשלכות בכל תחומי החיים וכמובן שגם הספורט מרגיש את זה על בשרו. אנו עומדים בפני עונה מאתגרת ולכן היה עלינו לבנות מחדש את הקבוצה אבל בתושיה הצלחנו לייצב את השורות עם שחקנים טובים וניתן לומר שהצוות ידע בתקופה קצרה לאחד וליצור מהם קבוצה אחת לוחמת״.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי, צילום: דני מרון

מאמן הקבוצה עודד קטש, אמר: "בדרך כלל קל לי למצוא את המילים אבל בתקופה הזאת זה לא קל למצוא את המילים הנכונות. הכל השתנה מאז ה-7.10, אפשר להתייחס עלינו אבל אנחנו רוצים לשים את הדברים בפרופרציות. עברנו טלטלה לא פשוטה, לקחו אותנו מהמדינה שלנו והבית שלנו אבל מה שחיזק אותו זה הרוח שלנו, ידענו להישאר חזקים ומאוחדים. סיימנו את השנה זקופים וגאים והצלחנו להתגבר על הרבה קשיים בדרך, כך גם תהיה השנה הזאת.

"עברנו קיץ לא פשוט, נאלצו לבנות קבוצה שוב מאפס אבל עם הרוח הישראלית נסתכל קדימה ונישאר זקופים. אני רוצה להגיד שנה טובה אבל לא יכולה להיות שנה טובה כל עוד יש 101 חטופים בעזה ואנחנו במציאות הזו. דווקא בגלל זה יש לנו מחויבות לייצר אסקפיזם ולשמח, אנחנו יודעים שהכדורסל הוא שולי אבל יש לנו מחוייבות גדולה לעם שלנו ולאנשים שנלחמים בזמן זה. נאחל שנה טובה כמה שאפשר ונקרא להשבת כל החטופים הביתה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש, צילום: דני מרון
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מנכ"ל מכבי תל אביב מודי פלד,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר