רחוקה מלהיות מוכנה: כל הבעיות של הפועל ירושלים - והפתרונות האפשריים

לאדומים מהבירה היה יתרון משמעותי מהעונה שעברה - ההמשכיות בסגל - אבל בינתיים לא נראית מחוברת • העונה נפתחה בצורה מהוססת, אוסטין ווילי לא מופעל וג'רמי מורגן מתקשה להשתלב, הישראלים לא מספקים את הסחורה - אבל הבשורה הטובה היא שהכל ניתן לתיקון

להפועל ירושלים יש הרבה על מה לעבוד

חבלי לידה. פתיחת העונה של הפועל ירושלים מבהירה שהקבוצה עדיין רחוקה מלהיות מוכנה. הפסדי הפתיחה בגביע ווינר וביורוקאפ חשפו לא מעט בעיות. לפניכם מגוון בעיות שירושלים צריכה לפתור בהקדם. חלק מהן יצטרכו לבוא לידי ביטוי כבר במשחק הקרוב (שלישי) מול ליטקאבליס.

חיבור
 
לירושלים היה אמור יתרון גדול - ההמשכיות. זה היה אמור לסייע מאוד בפתיחת העונה כשרוב הקבוצות מרכיבות את הסגלים מחדש. הקבוצה שהיתה אמורה להיות מחוברת מהפתיחה נראתה מאוד לא מקושרת בין חלקיה השונים.
 
ההפעלה של אוסטין ווילי 
 
יש תחושה שאוסטין ווילי עדיין לא מספק את הסחורה ומתקשה להשתלב. התמונה מורכבת יותר. עם סנטר בגדלים האלה צריך לדעת לשחק. לווילי יש נוכחות ברחבות והוא יכול לשמש שחקן מטרה. זה נראה שהוא לא מופעל מספיק ולא מופעל נכון. ווילי אמור להיות אחד הסנטרים הטובים במפעל ויתרון בולט עבור ירושלים. חובה להפוך אותו לחלק אינטגרלי משיטת ההתקפה. בהגנה ובריבאונד הוא ייתן את התרומה.
 
אוסטין ווילי. עדיין לא מחובר, צילום: דני מרון
 
ג׳רמי מורגן
 
הבעיה עם מורגן הרבה יותר גדולה. הוא פשוט עוד לא ממש חלק מהקבוצה. הוא החל את ההכנה ברגל שמאל עם פציעה ומאז הוא מאוד מתקשה. בהפסד לולנסיה הוא שיחק רק 10 דקות ולא נראה שהוא בעניינים. בשלב הזה ירושלים עם מינוס זר ועוד שחקן שיושב על עמדה חשובה - עמדה מספר 3. השאלה עכשיו היא מה מרווח הזמן שאותו יתנו במועדון לשחקן.
 
חוסרים
 
ירושלים שבנתה על הסגל העמוק שלה פתחה את העונה בלי שני שחקנים - נמרוד לוי הפצוע וקאדין קרינגטון שיצא לארה״ב - בגלל סיבות אישיות. במקום 12 שחקנים היו ליונתן אלון הרבה פחות כשכאמור גם מורגן לא ברמת תפקוד. קרינגטון חזר בימים האחרונים וזו תוספת משמעותית של שחקן שרץ עם הקבוצה עונה שלישית והוא כלי התקפי חשוב. לחיסרון היה חלק משמעותי בפתיחה הלא טובה של העונה.
 
בעיה התקפית
 
ההיעדרות של קרינגטון היתה משמעותית ביותר. ירושלים הפסידה כאן גם עוד שחקן יוצר ועוד שחקן שקולע לשלוש. גם מורגן אמור לתרום את חלקו בקליעה מבחוץ וזה לא קורה. את המשחק מול ולנסיה הקבוצה סיימה עם 3 מ-20 לשלוש. החלק ההתקפי של ירושלים נראה לא חד ולא קטלני מספיק. לראיה גם 27 נקודות של ג׳ארד הארפר לא ממש סייעו.
 
ג׳ארד הארפר. הפועל ירושלים במיני משבר?, צילום: דני מרון
 
תרומת הישראלים
 
ירושלים מאמינה בסגל הישראלי שלה אבל במשחק הראשון הוא לא סיפק את הסחורה. תרומת הישראלים היתה 5 נקודות בלבד ב-73 דקות. נכון שהיו חסרים שני ישראלים - קרינגטון שמהעונה הוא מתאזרח ולוי, אבל זה לא הצדיק תרומה כל כך דלה.
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ולסיום מסר אופטימי: אין כאן בעיה שלא ניתנת לפתרון. חלקן ניתנות לתיקון ע"י עוד תרגול וזמן, חלקן ע״י שינויים טקטיים. חלקן ייתכן ויצטרכו להיפתר ע״י שינויים בסגל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר