נבחרת ישראל. צילום: FIBA

כפי שנחשף ב"ישראל היום": זהו המקום בו תארח נבחרת ישראל בכדורסל את משחקיה

איגוד הכדורסל הישראלי הודיע כי הנבחרת תשחק את משחקיה הקרובים במוקדמות היורובאסקט בבירת לטביה, ריגה, זאת לאור המצב הביטחוני • גם נבחרת הנשים שוקלת לארח שם

[object Object]

נבחרת ישראל תמשיך את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2025 בחודש נובמבר, ובשל המלחמה בישראל היא לא תשוב ולארח בארץ. היום (ראשון) הודיעו באיגוד הכדורסל כי הנבחרת תנדוד ותארח בריגה, בירת לטביה, כפי שנחשף ב"ישראל היום".

ריגה צפויה להפוך לבית הזמני של נבחרות ישראל אם המצב הביטחוני לא יאפשר לארח בארץ, כאשר ל"ישראל היום" נודע כי גם נבחרת הנשים צפויה לנדוד ולארח במקום. נבחרת ישראל תארח בחלון נובמבר את אוקראינה.

הבירה הלטבית אינה זרה לכדורסל הישראלי בשנה האחרונה, שכן הפועל חולון אירחה שם משחקים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. כמו כן, מכבי תל אביב התארחה שם ביורוליג מול אנדולו אפס בצל הנסיבות הביטחוניות שמנעו את קיום המשחק בטורקיה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחרי שני מחזורים ישראל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות עם ניצחון והפסד, בדיוק כמו פורטוגל השלישית. סלובניה ראשונה עם שני ניצחונות ואוקראינה אחרונה עם שני הפסדים. בסיומם של ששת המחזורים, שלוש הראשונות מעפילות לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הבא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו