אחרי האישור של עודד קטש: מכבי תל אביב הודיעה על רכש חדש

מאמן מכבי תל אביב הודה לאחר העלייה לגמר גביע ווינר כי הסנטר אלפא קאבה יגיע בחוזה זמני: "יש לו ניסיון יורוליג, דברים לא הלכו לו בשנתיים - שלוש הקרובות" • על רכש נוסף אמר: "אנחנו צריכים להתחזק, השוק לא פשוט"

עודד קטש. צילום: SAVVIDES PRESS

מכבי תל אביב תתחיל בשבוע הבא את עונת היורוליג שלה במשחק מול וילרבאן, אבל היא לא תגיע אליו באותו הסגל שניצח היום (שישי) 75:82 את הפועל חולון. מאמן הקבוצה, עודד קטש, אישר לאחר ההתמודדות כי הסנטר אלפא קאבה חתם על חוזה לחודש וחצי במועדון הצהוב ואמור להיות זמין כבר ליום חמישי. 

"אני מקווה שהוא יגיע בקרוב", אמר קטש, "אני לא הייתי אחראי על המשא ומתן. אנחנו צריכים סגל רחב ככל האפשר. לקאבה יש ניסיון יורוליג ואפסייד גדול, דברים לא הלכו לו מאוד טוב בשנתיים-שלוש האחרונות והוא יעזור לנו".

עודד קטש, צילום: עודד קרני

קאבה, 2.06, היה אחד המועמדים להגיע בקיץ האחרון להפועל תל אביב, כאשר סטפנוס דדאס הודה כי הוא רצה שחקן יותר בסגנון שלו. הצרפתי, שמייצג את נבחרת גינאה, חתום על חוזה בסין ויגיע למכבי תל אביב עד אשר תחל העונה שם. קאבה יגיע על חשבונו של וויינן גבריאל, שנפצע במשחק אימון מול פנאתינייקוס ביוון וצפוי להיעדר לפחות 3-4 שבועות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במקביל, הצהובים ממשיכים לחפש אחר מחליף לדריל מייקון ופועלים למען הבאת שחקן נוסף: "השוק לא פשוט, אנחנו מחפשים גם את השחקן שיתאים לנו" אמר קטש, "אבל זה לא אמור להיות במקום התהליך של חיבור הקבוצה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר