פטריק בברלי: "הפועל תל אביב רוצה להיות בין הטובות באירופה"

כוכב האדומים סיכם בפודקאסט שלו את ההפסד לבדאלונה בתחילת היורוקאפ: "היה לי משחק סביר, המספרים לא משנים כשאתה מפסיד" • על הליגה הישראלית: "שחקנים רוצים לעשות לעצמם שם טוב נגדי כי באתי מה-NBA"

פטריק בברלי. מחלק הוראות. צילום: אודי ציטיאט

מהמלון בספרד בו שהה בנפרד משאר שחקני הפועל תל אביב אחרי ההפסד לבדאלונה, פטריק בברלי העלה פרק חדש של הפודקאסט שלו "The Pat Bev Pod". בו, הוא התייחס בין היתר לפתיחה הצולעת של הצהובים לעונה עם הפסדים בגביע ווינר ובמחזור הראשון ביורוקאפ, וכן להבדלים בין הכדורסל בארצות הברית לבין אירופה.

המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום"

כשנשאל על ההבדל בין שתי המסגרות שהפועל משחקת בהן, בברלי אמר שיש חשיבות גדולה לזכות באליפות ראשונה בארץ אחרי 50 שנה, אך נדמה שהיורוקאפ בראש מעייניו: "אנחנו רוצים להיות בין הקבוצות הטובות באירופה והן משחקות ביורוליג. בשביל להגיע לשם צריך לזכות ביורוקאפ".

פטריק בברלי. מחכים שהכל יתחבר, צילום: D. Grau-CJB

בברלי שיחק כמעט 34 דקות בהפסד 78:75 לספרדים, בהן קלע 14 נקודות באחוזים רעים מהשדה (5 מ-16): "הפסדים הם דבר טוב, צריך לעבור את זה וללמוד. יש הרבה עבודה לעשות. אי אפשר להיות בלתי מנוצחים, אבל אתה רוצה להיות דומיננטי ולנצח הכל".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

על האווירה באירופה הוסיף: "משחק תחרותי, הקהל שורק בוז. לי היה משחק סביר, אבל זה לא טוב כי אם אתה מפסיד אז לא משנה מה המספרים. בליגה הישראלית אין הרבה שחקנים שהיו ב-NBA והם רוצים לעשות לעצמם שם טוב, בעיקר נגדי כי באתי משם. אני אוהב תחרות טובה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר