לאן את הולכת? הפועל תל אביב נראית כמי שעדיין לא סיימה את ההכנה לעונה

אין היררכיה ברורה, אין חיבור והבנה בין השחקנים ומציאת החמישייה הנכונה הפכה לניסוי לא מוצלח תוך כדי תנועה • לאדומים אמנם יש פוטנציאל בלתי נגמר, אבל הם חייבים לסדר את עצמם מהר • צפו בתקציר

לשלוש דקות במהלך המחצית הראשונה ראינו את הכוח והעוצמות שיש בהפועל תל אביב. הבעיה היא, שניכרה במשחק הפתיחה ביורוקאפ בבדאלונה, שזה היה מעט מדי. אלה היו הדקות היוצאות מהכלל שלא העידו על הכלל.
 
המשחקים של הפועל תל אביב, הפועל ירושלים ואולם של בן שרף ביורוקאפ משודרים באופן בלעדי ב"ישראל היום".
 
בשאר הדקות קבוצת המיליונים מתל אביב נראתה כמו קבוצה שלא סיימה את ההכנה לעונה ואולי גם לא סיימה את בניית הסגל. החיבור בין השחקנים לא קיים, אין היררכיה ברורה מלבד העובדה שפטריק בברלי מעל כולם.
 
כמו במשחק הכנה לעונה דדאס חיפש כל הערב את ההרכבים שלו. הדרך ליצירת תלכיד מאוסף הכוכבים הזה עוד ארוכה מאוד. סטפאנוס דדאס שקיבל סגל מדהים באיכותו עוד לא יודע איך מחברים את הפאזל המורכב הזה.
 
תמונת המראה של הפועל היתה בדאלונה. היא הרבה יותר צנועה ופחות מושקעת ונוצצת, אבל נראתה מוכנה לעונה, מאומנת ומחוברת. בניגוד להפועל היא נראתה קבוצה. שם כבר יש היררכיה ברורה וידע לאן הולכים בכל מהלך בכל פרק של המשחק.
 
בהפועל הושקע ים כסף בכוכבים, אבל מי שניצח את המשחק היו הווטרנים של בדאלונה, אנטה טומיץ׳ (בן 37) ואדם האנגה (35), שהניסיון שלהם והדרך הנכונה בה הם משחקים את המשחק שווה זהב.
 
סטפנוס דדאס. עדיין מחפש את הדרך, צילום: אודי ציטיאט
 
 
מנגד קיבלנו מנה ראשונה מפטריק בברלי וראינו בה את כל הצדדים. הטובים הרעים. החיוביים והבעיתיים. קודם כל הוא רוצה ומחוייב מאוד. שנית הוא דומיננטי מאוד. הבעיה שהיה דומיננטי מדי והעלים שחקנים אחרים. 16 זריקות הוא לקח במהלך המשחק.
 
שאלת השאלות: האם מי שהיה שחקן NBA טוב, אבל לא הוביל קבוצות, יוכל להיות השחקן המוביל בהפועל תל אביב? האם הוא צריך לקבל כזה חופש פעולה וכמעט לא לרדת מהמגרש? במקביל ראינו גם קשיי ההסתגלות שיהיו לו לשיפוט באירופה. דבר אחד בטוח. הציוות שלו עם מרקוס פוסטר בפתיחת המשחק היה בעייתי וגרם לאיבודי כדור. בשלב הזה חייב לשחק לצידו ג׳ו רגלנד כדי לתת לו האיזון. 
 
ולמסקנות נוספות מהפסד הפתיחה: נועם יעקב מתקשה למצוא את מקומו בסגל הזה. הנקודות הטובות: גיא פלטין בבכורה אירופית מרשימה והחזרה של תומר גינת מפציעה היתה טובה.
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
לסיכום צריך גם לומר שמדובר במשחק ראשון ושהפוטנציאל עדיין בלתי נגמר. השאלה מתי ואיך זה יתחבר, ואם זה לא יבוא בקרוב מקצה שיפורים ראשון בהרכב.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר