ג'ו רגלנד. צילום: אודי ציטיאט

סנסציה: הפועל תל אביב הפסידה ברבע גמר גביע ווינר

פרויקט המיליונים של האדומים נחל הפסד כבר במשחק הרשמי הראשון • מכבי עירוני רמת גן השיגה 102:109 בהארכה, שנכפתה בזכות שלשה משוגעת של רועי הובר • פטריק בברלי וג'ונתן מוטלי אמנם נחו, אך לסטפנוס דדאס יש סיבה לדאגה לקראת פתיחת היורוקאפ

[object Object]

סגל נוצץ, שחקנים מה-NBA ותקציב חסר תקדים. להפועל תל אביב יש הרבה מה להציע בעונת 2024/25, את מכבי עירוני רמת הגן הערב (שבת) זה לא ממש עניין. המשחק הרשמי הראשון של האדומים הסתיים בהפסד מפתיע ברבע גמר גביע ווינר, כשהקבוצה של שמוליק ברנר בקאמבק מרשים הצליחה לנצח 102:109 בהארכה.

ככל הנראה כחלק מהרצון לשמור כוחות לקראת היורוקאפ, סטפנוס דדאס השאיר מחוץ לסגל את פטריק בברלי וג'ונתן מוטלי. גם ללא שניים מהשחקנים היקרים בליגה, לאדומים יש הרבה מאוד כישרון להעלות על הפרקט.

אחרי פתיחה רגועה האדומים פתחו מבערים וברונו קאבוקלו הוכיח עד כמה הוא מוכשר, כשסיים את המשחק עם 19 נקודות ו-15 ריבאונדים. רמת גן לא אמרה נואש ונגסה בהפרש בהדרגה בדרך לסיום צמוד. הפועל עשתה כמעט את כל הטעויות האפשריות, החל משתי עבירות טכניות והרחקה של בן בנטיל, דרך איבודי כדור ועד להחטאות מקו העונשין. רועי הובר ניצל זאת כדי לכפות הארכה, עם שלשה משוגעת מכמעט חצי מגרש שקבעה 1.1 שניות לסיום.

ברונו קאבוקלו. התחיל טוב, צילום: אודי ציטיאט
סטפנוס דדאס. סיבה לדאגה, צילום: אודי ציטיאט

בהארכה הקבוצה של שמוליק ברנר השלימה ריצת 4:20 ופתחה פער. הפועל תל אביב כבר קיזזה לנקודה אך לא הצליחה להפוך. סנסציה באולם בחולון - רמת גן בחצי הגמר, פרויקט המיליונים מאבד תואר ראשון כבר אחרי 45 דקות של כדורסל רשמי.

אדם אריאל הוכיח בפעם המי יודע כמה שזורם לו קרח בוורידים עם מופע קלאץ' ו-23 נקודות. אמין סטיבנס הצטיין עם 30 והובר הוסיף 21. קאבוקלו לא יהיה מרוצה מהדאבל דאבל, וכך גם ג'ו רגלנד שקלע 21 והוסיף 12 אסיסטים.

אדם אריאל. קרח בוורידים, צילום: אודי ציטיאט
שחקני מכבי עירוני רמת גן. הדהימו את האדומים, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
פטריק בברלי. מחלק הוראות, צילום: אודי ציטיאט
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו