הרכש הנוצץ של הפועל תל אביב מתרגל לישראל: "מקום יפהפה, תל אביב מדהימה"

אחרי שסיפק את המשחק הטוב ביותר שלו עד כה במדי האדומים, כשקלע 13 נקודות וחילק 5 אסיסטים בניצחון 88:104 על FMP בלגרד, התפנה פטריק בברלי לדבר בפודקאסט שלו על ההתאקלמות שלו בארץ הקודש: "יריבים מבקשים להצטלם איתי"

פטריק בברלי. צילום: הפועל ת"א

הכדורסל הישראלי נמצא באחד הקיצים הגדולים שלו אי פעם, בטח לאור ההתחזקות גדולה של הפועל ת"א. האדומים בנו סגל מפואר, כשגולת הכותרת היא כמובן הגעתו של פטריק בברלי לקבוצה לאחר שכיכב בשנים האחרונות ב-NBA.

אתמול (שלישי) הוא הראה שהוא מתחיל להתחבר לחבריו החדשים ותרם 13 נקודות ו-5 אסיסטים בניצחון 88:104 על FMP בלגרד. אחרי המשחק, בברלי סיפר בפודקאסט שלו על ישראל, ההגעה שלו לאירופה וההתאקלמות. "אני קם בבוקר למיליון טלפונים ששואלים את שלומי, אבל אני קם בגן עדן", אמר. "השמש ורודה, תל אביב מדהימה. אני יושב בתל אביב בחופים פרטיים שש שבע שעות ביום. אני שוחה, אני חי בווילת ענק. אחד מהמקומות הכי טובים ששיחקתי בהם אי פעם".

עוד הוסיף: "ישראל מקום יפהפה. אי אפשר לתאר במילים. צריך להגיע לישראל כדי להבין מה קורה פה האנשים, המים, המזג האוויר. אי אפשר להמציא את זה- הגעתי מה-NBA והעיר מחבקת אותי. אני יודע מה לברון מרגיש, אני מסיים משחקים והשחקנים שאני מתמודד נגדם רוצים להצטלם איתי. גם המאמנים שאני משחק נגדם רוצים תמונה איתי",

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עוד הוסיף: "האוהדים ששורקים נגדי בוז במשך כל המשחק, בסוף מחכים 30 ילדים מחוץ לאולם וכולם רוצים תמונה. זה ככה בכל מדינה. אני חושב שהצטלמתי 50 פעמים אחרי המשחק אתמול. זה מוערך מאוד, אבל כשזה ילדים. ברגע שזה שחקנים ומאמנים מקבוצות שנגדי זה שונה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר