עוד רכש מרשים בדרך: ברונו קאבוקלו סיכם בהפועל תל אביב

הפורוורד/סנטר הברזילאי, שכיכב במשחקים האולימפיים בפריז, מתקרב לחתימה בסגנית אלופת המדינה • האדומים צפויים לשלם סכום לא מבוטל לפרטיזן בלגרד על מנת לשחרר אותו מחוזהו

קאבוקלו בטורניר האולימפי בפריז. צילום: רויטרס

הפועל תל אביב פעלה בתקופה האחרונה במרץ בשוק השחקנים על מנת לצרף סנטר זר שישמש כמחליף של ג'ונתן מוטלי ובכך להשלים באופן סופי את בניית הסגל לעונה הקרובה.

כעת, לאחר שבועות ארוכים של משא ומתן והמתנה ממושכת, הפועל תל אביב הגיעה היום (חמישי) לסיכום עם הסנטר/פורוורד הברזילאי ברונו קאבוקלו וקרובה להשלים את סגלה לעונת 2024/25 באופן רשמי.

קאבוקלו (28, 2.06 מ'), ששיחק בעונה החולפת בפרטיזן בלגרד, הוזכר בתחילת הקיץ כמועמד למכבי תל אביב, אך העדיף לחכות על מנת למצות אופציות ולנסות להשיג חוזה ב-NBA. לפני מספר שבועות נוצר הקשר הראשוני בין האדומים לשחקן, שסיים לאחרונה קמפיין אישי מוצלח עם נבחרת ברזיל בטורניר האולימפי בכדורסל במשחקים האולימפיים בפריז.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קאבוקלו צפוי להצטרף לאדומים בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, כאשר שכרו צפוי לעמוד על 1.5 מיליון דולרים לעונה הקרובה. הסוגיה האחרונה שנותרה ומעכבת את החתימה היא קבלת אישור מפרטיזן בלגרד, קבוצתו בעונה שעברה. קאבוקלו עזב את הקבוצה על אף שהיה לו חוזה בשורותיה והאדומים צפויים לשלם כ-600 אלף דולרים דמי שחרור לקבוצה הסרבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר