שכר שחקני מכבי תל אביב לעונת 2024/25 נחשף

אתגרי המלחמה גרמו לירידה מסוימת בשכר השחקנים של אלופת ישראל • אז מי יקבל הכי הרבה ובכמה שודרגו רומן סורקין ותמיר בלאט? • הנתונים המלאים בפנים

רומן סורקין. קפץ לפסגת רשימת המשתכרים. צילום: אלן שיבר

מכבי תל אביב מתמודדת עם אתגרים כלכליים בעקבות השפעות המלחמה שגרמו לירידה בהכנסות ממכירת מנויים וכרטיסים ובתחומים נוספים. המצב החדש מאלץ את הקבוצה לבצע התאמות ולצמצם את הוצאות השכר עבור רוב השחקנים.

מספרים אדירים: שכר שחקני הפועל תל אביב לעונת 2024/25 נחשף

במגמת עלייה: שכר שחקני הפועל ירושלים לעונת 2024/25 נחשף

מתיחת פנים והגדלת תקציב צפויה: שכר שחקני הפועל חולון נחשף

ואכן מהנתונים אפשר לראות כי כמעט בכל העמדות אלופת ישראל תשלם בעונה הקרובה פחות לעומת השחקנים שעזבו בסיום העונה האחרונה. למשל, רוקאס יוקובאיטיס וג'ורדן לויד שאמורים להרכיב את הקו הקדמי הצהוב ירוויחו ביחד קצת פחות משני מיליון דולרים לעומת לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין – השחקנים שאותם החליפו – שהרוויחו 3 מיליון דולרים במשותף.

חלק מהכסף שתשלם העונה מכבי ת"א כשכר שחקנים וצוות מקצועי יגיע מהפיצויים הנאים שקיבלו הצהובים מפנאתינייקוס ומפנרבחצ'ה על שחרורם של לורנזו בראון, ווייד בולדווין ובונזי קולסון (למעלה מ-1.5 מיליון דולרים לפי הדיווחים).

למרות זאת, ישנם שחקנים שהצליחו להשיג שדרוג משמעותי בשכרם – רומן סורקין ותמיר בלאט. השניים הפגינו בעונה האחרונה יכולת יוצאת דופן, והפכו לשחקנים מבוקשים הן בליגה הישראלית והן מחוצה לה. סורקין ביסס את מעמדו כגבוה הישראלי הכי טוב שיש ובלאט הציג יכולת מרשימה בזירה האירופית והוכיח את עצמו כרכז משמעותי.

כדי למנוע מעבר של השניים לקבוצות אחרות, נאלצה מכבי להעלות את שכרם בצורה ניכרת, על אף המצב הכלכלי המאתגר. גם ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן שודרגו בצורה מסוימת.

יש לציין כי הצהובים עוד עשויים לצרף שחקן רכש נוסף בעמדות הפורוורד בהתאם להתפתחויות ולמצב בשוק.

ג׳ורדן לויד: 1.2 מיליון דולר

רומן סורקין: 850 אלף דולר

ווניין גבריאל: 750 אלף דולר

רוקאס יוקובאיטיס: 700 אלף דולר

ג'ון דיברתולומיאו, צילום: אודי ציטיאט

תמיר בלאט: 650 אלף דולר

חסיאל ריברו: 600 אלף דולר

דריל מייקון: 500 אלף דולר

ליוואי רנדולף: 500 אלף דולר

ג'ון דיברתולומיאו: 400 אלף דולר

ג'יילן הורד: 400 אלף דולר

ג'ייק כהן: 350 אלף דולר

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

רפי מנקו: 300 אלף דולר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר