יעד מוכר: המדינה באירופה בה נבחרת ישראל עשויה לארח משחקים

באיגוד הכדורסל מחפשים אולם חלופי לאירוח משחקים בצל המלחמה בארץ, כשבראש הראשונה משחק הנבחרת הבוגרת מול אוקראינה בנובמבר במוקדמות היורובאסקט • היעד המסתמן, שצפוי לשמש בית גם לנבחרת הנשים, בפנים • כל העדכונים, 1.8

שחקני נבחרת הנוער חוגגים עלייה לרבע גמר אליפות אירופה / איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תמשיך את דרכה במוקדמות אליפות אירופה 2025 בחודש נובמבר, ובשל המלחמה בישראל היא עדיין לא צפויה לשוב ולארח בארץ. ל"ישראל היום" נודע כי בשבועות האחרונים פעלו באיגוד הכדורסל למציאת בית חלופי והבית שצפוי להיבחר הוא האולם בריגה, בירת לטביה.

ריגה צפויה להפוך לבית הזמני של נבחרות ישראל אם המצב הביטחוני לא יאפשר לארח בארץ, כאשר ל"ישראל היום" נודע כי גם נבחרת הנשים צפויה לנדוד ולארח במקום. נבחרת ישראל תארח בחלון נובמבר את אוקראינה.

הבירה הלטבית אינה זרה לכדורסל הישראלי בשנה האחרונה, שכן הפועל חולון אירחה שם משחקים במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. כמו כן, מכבי תל אביב התארחה שם ביורוליג מול אנאדולו אפס בצל הנסיבות הביטחוניות שמנעו את קיום המשחק בטורקיה.

אחרי שני מחזורים ישראל מדורגת במקום השני בבית המוקדמות עם ניצחון והפסד, בדיוק כמו פורטוגל השלישית. סלובניה ראשונה עם שני ניצחונות ואוקראינה אחרונה עם שני הפסדים. בסיומם של ששת המחזורים, שלוש הראשונות מעפילות לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הבא.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני נבחרת ישראל בכדורסל, צילום: אתר פיב"א
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר