פטריק בברלי מדבר על המעבר להפועל תל אביב / PatBevPod

קבוצת כדורסל חדשה תקום בעוטף עזה, זה יהיה מאמנה

הקבוצה החדשה בעוטף תתבסס על שחקני הנבחרות הצעירות לצד שני זרים, ברק פלג עזב את הפועל גליל עליון לטובת הפרויקט • נבחרת הנוער הובסה מול סרביה באליפות אירופה

[object Object]

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (שני) והחליטה שהחל מהעונה הקרובה, תשחק בליגה הלאומית קבוצה בעוטף עזה. הקבוצה תתבסס על שחקני הנבחרות הצעירות יחד עם שני זרים. כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום", מי שיאמן אותה הוא שחקן נבחרת ישראל בעבר ומאמן הפועל גליל עליון בשנים האחרונות, ברק פלג.

הקבוצה תהיה קבוצה מן המניין בליגת המשנה, פרט לכך שלא תוכל לעלות לליגת העל ולא לרדת לליגה הארצית. לא מעט שחקנים מהנבחרות הצעירות כבר הביעו עניין לשחק בקבוצה החדשה שתגבש את הסגל שלה בקרוב ותתן לשחקנים הצעירים מעטפת מקצועית מלאה.

ברק פלג. פרויקט חדש בליגה הלאומית, צילום: אלן שיבר

תבוסה לנבחרת הנוער באליפות אירופה

נבחרת הנוער נכנעה היום גם לסרביה 101:73 במסגרת אליפות אירופה וסיימה את שלב הבתים במאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים. העובדה שהנבחרת סיימה רק במקום השלישי "סידרה" לה מפגש קשה מאד מול ספרד, בה משחקים MVP טורניר הנוער של היורוליג, הוגו גונזאלס מריאל מדריד ומריו סנט סופרי, שחקנה של מלאגה וכוכבה של הנבחרת הספרדית בשלב הבתים. 
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קלעו לישראל: רני בלגה 20 (7 ריב'), בן שרף 18, עומר מאייר 9, ירון גולדמן 8, גבריאל ארטמנקו 5, תמיר גולד 5, אביב הנקין 3, אורן סהר 2, דניאל גריידי 2, ג'ול כארם 1.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו