פטריק בברלי מדבר על המעבר להפועל תל אביב / PatBevPod

כוכב ה-NBA לשעבר התאכזב מהמעבר של פטריק בברלי להפועל תל אביב: "היית בא אליי"

דוויט הווארד, שכיכב בליגה הטובה בעולם וזכה באליפות ב-2020, שמע על המעבר של חברו לאירופה ולא הסתיר את אכזבתו שלא חוו איחוד משותף בליגה הטייוואנית, בה הוא בעלים-שותף

[object Object]

המעבר של פטריק בברלי להפועל תל אביב ממשיך להעסיק את אנשי הספורט הישראלי, ונראה שגם את אלו האמריקאים. אחרי פרסום הפרק החדש בפודקאסט שלו והגלים שההחתמה הנוצצת עשו, אחד מכוכבי ה-NBA לשעבר הביע גם הוא את דעתו, אבל היא לא הייתה חיובית במיוחד. 

דוויט הווארד משחק בשנים האחרונות ברחבי העולם, אבל בעיקר בליגה הטייוואנית, בה הוא בעלים-שותף. הסנטר ממשיך לשחק בטורנירים שונים של הליגה ומנסה להזמין אליו שחקנים נוספים שנפלטו מה-NBA כדי להגביר את החשיפה של הליגה. אחד השחקנים שככל הנראה הווארד רצה לראות במזרח הרחוק הוא בברלי, שבסוף בחר בהפועל ת"א. הסנטר הגיב בתסכול בחשבון ה-X שלו: "פאט היית יכול לבוא לליגה שלי" והוסיף אמוג'י לא מרוצה. 

דוויט הווארד. התאכזב שבברלי לא בא, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בברלי והווארד שיתפו פעולה יחד במשך שנתיים במדי יוסטון רוקטס, שם גם שיחק עומרי כספי לעונה אחת. בכל מקרה, הווארד לא נמצא לבד בטייוואן. חברו לאליפות עם לוס אנג'לס לייקרס ב-2020, דמרכוס קאזינס, הוא האלוף המכהן של הליגה והשניים ישתפו פעולה עם שחקן נוסף שזכה איתם בתואר בבועה, קווין קוק, בטורניר קיץ של הליגה במהלך החודש הקרוב. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו