אחרי ג'ורדן לויד: המטרות הבאות של מכבי תל אביב

אחרי שלושה שחקני חיזוק שסיכמו או חתמו במדיה השבוע, האלופה לא עוצרת • אל לויד, וויינן גבריאל ודריל מייקון, היא תנסה לצרף את קולין מקולום • בכך קרובים הצהובים למלא את המשבצות הריקות שהשאירו אחריהם לורנזו בראון, ווייד בולדווין ובונזי קולסון

צעדות אוהדי מכבי והפועל תל אביב לקראת גמר הפלייאוף
מכבי תל אביב הגיעה הבוקר (שבת) לסיכום עם הגארד ג׳ורדן לויד שסגר את תנאיו בקבוצה יצטרף לסגל המתגבש של עודד קטש בקרוב, כאשר ההכרזה הרשמית צפויה לצאת בשעות הקרובות.
 
הגעתו של לויד לתל אביב התאפשרה לאחר שמונאקו הצרפתית, שבשורותיה שיחק בשנתיים האחרונות, החליטה שלא לממש את האופציה בחוזהו של השחקן (1.7 מיליון דולר לעונה על פי הערכות) והוא הפך לשחק חופשי. הצהובים שחיפשו מחליף לווייד בולדויין ניצלו את ההזדמנות והגישו לאקס הפועל אילת הצעה שמוערכת ב-1.2 מיליון דולרים בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.
 
השבוע האחרון יהיה ככל הנראה לשבוע ששינה את הקיץ של מכבי תל אביב. לאחר שזו ספגה ביקורת ברשתות החברתיות על היעדר הרכש והתקדמות הבנייה, הצליחו הצהובים להגיע לסיכום גם הגארד דרייל מייקון והוא צפוי להצטרף לוויינן גבריאל ולויד שכבר חתמו. מייקון, גם הוא שחקן חופשי, סבל מקרע ברצועת ברכו בפציעה שקרתה בחודש דצמבר 2023 וצפויה להשבית אותו מפעילות עד לחודש נובמבר ככל הנראה, מצב שהוזיל את עלויות העסקה.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בנוסף, בימים האחרונים מנהלת מכבי משא ומתן מתקדם עם הפורוורד האמריקני קולין מלקום. הצהובים מייעדים את מלקולם לעמדת הפורוורד, בתקווה שהמגעים יבשילו והוא יהיה למחליף של בונזי קולסון שעזב לפנרבחצ׳ה. מלקולם שיחק בעונה החולפת בשורות פריז באסקט הצרפתית וזכה עימה ביורוקאפ, כשהוא מעמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים. בעברו שיחק גם בטלקום בון הגרמנית, קראבנוס הקפריסאית, קארהו הפינית ובאטומי הגיאורגית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר