המחליף של בונזי קולסון: זה השחקן שמתקרב למכבי תל אביב

הצהובים מייעדים את קולין מלקולם ששיחק בעונה החולפת בשורות פריז באסקט הצרפתית וזכה עימה ביורוקאפ לעמדת הפורוורד • מוקדם יותר הגיעו הצהובים לסיכום עם צמד הגארדים ג׳ורדן לויד ודרייל מייקון

הטיזר של פנרבחצ'ה להחתמת ווייד בולדווין

מכבי תל אביב ממשיכה לפעול במרץ בשוק השחקנים בימים האחרונים ומנהלת משא ומתן מתקדם עם הפורוורד האמריקני קולין מלקום. הצהובים מייעדים את מלקולם לעמדת הפורוורד בתקווה שהמגעים יבשילו והוא יהיה למחליף של בונזי קולסון שעזב לפנרבחצ׳ה.

מלקולם שיחק בעונה החולפת בשורות פריז באסקט הצרפתית וזכה עימה ביורוקאפ כשהוא מעמיד ממוצעים של 12.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. בעברו שיחק גם בטלקום בון הגרמנית, קראבנוס הקפריסאית, קארהו הפינית ובאטומי הגיאורגית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מוקדם יותר היום הגיעו הצהובים לסיכום עם צמד הגארדים האמריקנים ג׳ורדן לויד ודרייל מייקון, שצפויים לחזק את סגלו של עודד קטש. הגעתו של לויד תתאפשר לאחר שמונאקו החליטה שלא לממש את האופציה בחוזהו של השחקן והוא הפך לשחק חופשי. מייקון מנגד נחשב לשחקן חופשי אולם בחודש דצמבר נפצע בצורה קשה וסבל מקרע ברצועת ברכו, פציעה שצפויה להשבית אותו מפעילות עד לחודש נובמבר ככל הנראה, דבר שהוזיל את עלויות העסקה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר