ג'סטין סמית' סיכם בהפועל ירושלים, "מייקל ג'ורדן היהודי" חתם בנס ציונה

כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום": הפורוורד/סנטר האמריקני יחזק את הסגל של יונתן אלון • ראיין טורל, שכיכב בישיבה ושיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת הבת של דטרויט פיסטונס, ישחק לראשונה בישראל • יפתח זיו חתם בהפועל חולון • כל העדכונים - 03.07

צעדות אוהדי מכבי והפועל תל אביב לקראת גמר הפלייאוף

ג'סטין סמית' סיכם בהפועל ירושלים

ג'סטין סמית' צפוי לחזק את הסגל של יונתן אלון, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום". הפורוורד/סנטר האמריקני העמיד העונה ממוצעים מרשימים של 15.2 נקודות ו-6.5 כדורים חוזרים בממוצע למשחק בליגת האלופות של פיב״א לצד 16.2 נקודות ו-6.5 כדורים חוזרים למשחק בליגה המקומית.

סמית׳ (25, 2.01 מ') חתם בקיץ שעבר בהפועל חולון לעונה עם אופציה לעונה נוספת כאשר לשני הצדדים הייתה בחוזה אפשרות יציאה. סמית׳ מימש את אופציית היציאה בחוזהו בתאריך הנקוב, שילם את סעיף השחרור להפועל חולון וכעת ימשיך ליעד הבא בקריירה שלו.

ג'סטין סמית, צילום: אלן שיבר

ראיין טוראל חתם בעירוני נס ציונה

הפורוורד היהודי בן ה-25, שזכה לכינוי "מייקל ג'ורדן היהודי" בזכות הופעותיו הגדולות שלו באוניברסיטת "ישיבה" בליגת המכללות השלישית, יגשים את החלום שלו ויגיע לשחק כדורסל בישראל בקבוצתו של עמית שרף. 

את השנתיים האחרונות הוא בילה בג'י ליג בקבוצת הבת של דטרויט פיסטונס, כאשר משחק השיא שלו היה 34 נקודות ושישה ריבאונדים בעונה החולפת. 

יפתח זיו חתם בהפועל חולון

חוזר לישראל: הפועל חולון הודיעה על החתמתו של יפתח זיו. ל"ישראל היום" נודע כי חולון ניהלה בשבועות האחרונים מגעים עם השחקן ובימים האחרונים חלה התקרבות בין הצדדים. זיו החזיק גם בהצעה מהפועל גלבוע/גליל.

אחרי שנתיים במכבי תל אביב, זיו כזכור יצא לאירופה בקיץ שעבר. הוא חתם תחילה בגרנאדה מהליגה הספרדית, אך לאחר מכן חתם בסן קנטן הצרפתית.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
יפתח זיו, צילום: הפועל חולון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר