עוד שחקן מאדום לצהוב: קפטן הפועל ירושלים חתם במכבי תל אביב

אחרי יממה בה החתימו את שחקן הפועל תל אביב ואיבדו להפועל ירושלים את המועמד לעמדת הסנטר, הצהובים החתימו את אחד מכוכבי הקבוצה מהבירה בשנתיים האחרונות • מיועד להחליף את בונזי קולסון

צעדות אוהדי מכבי והפועל תל אביב לקראת גמר הפלייאוף

יממה אחרי שהחתימה את ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על צירופו של זר חדש – הפעם מהפועל ירושלים. ולא סתם מדובר בשחקן של היריבה מהבירה, אלא הקפטן שלה ליוואי רנדולף. האמריקני שמשחק לרוב בעמדות 2-3 יערוך בגיל 31 את הופעת הבכורה שלו ביורוליג אחרי שחתם על חוזה לעונה הקרובה.

באופן מקרי או שלא, ההודעה על רנדולף התפרסמה שעות בודדות אחרי שהירושלמים הכריזו על צירופו של אוסטין ווילי. הסנטר שנבחר ל-MVP בליגה הטורקית בעונה החולפת היה גם על הרדאר של מכבי תל אביב בתור מחליף אפשרי לג'וש ניבו בקו הקדמי של הצהובים.

"אני נרגש לקראת הצעד הבא בקריירה שלי", אמר רנדולף, "אני מצפה לחזור לישראל ולייצג את המועדון, האוהדים והמדינה ברמה הגבוהה ביותר. אני מעריך מאוד את העובדה שהמועדון העניק לי את ההזדמנות הזו".

על פי דבריו של המאמן עודד קטש, רנדולף מיועד לעמדה 3 – כלומר היורש ל בונזי קולסון. " ליוואי רנדולף מתאים לתוכניות שלנו בעמדת הסמול פורוורד, אמר קטש, " באופן טבעי ראינו אותו מקרוב בשנתיים האחרונות ובתוספת ליכולות המקצועיות הטובות שלו על המגרש, מדובר בשחקן שהוא מנהיג חיובי בחדר ההלבשה, קשוח וכזה שיכול לעזור לנו באתגרים שלפנינו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

"אני שמח ששחקן כמו ליוואי מצטרף אלינו", שיתף המנהל הספורטיבי של מכבי, אבי אבן, "הוא הוכיח בשנים האחרונות שהוא יותר מראוי לשחק ביורוליג ואני בטוח שהוא יתרום לקבוצה רבות בצד המקצועי ובפן האישיותי. ליוואי הוא מסוג השחקנים שהופכים קבוצה להיות טובה יותר ומגיע אלינו עם הרבה רעב להוכיח את עצמו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר