ניצחה את מכבי תל אביב: הפועל ירושלים החתימה את ה-MVP של הליגה הטורקית

אוסטין ווילי (25, 2.11), שחווה עונת פריצה בטופאש בורסה ונבחר לחמישיית העונה בליגת האלופות של פיב"א, יגיע למחזיקת הגביע בחוזה לשלוש שנים כפי שפורסם ב"ישראל היום" • יונתן אלון: "האוהדים הולכים ליהנות ממנו"

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

הפועל ירושלים עם החתמה ראשונה גדולה לקיץ הקרוב. אוסטין ווילי, שנבחר ל-MVP של הליגה הטורקית ולחמישיית העונה בליגת האלופות של פיב"א, חתם לשלוש שנים במועדון כפי שפורסם ב"ישראל היום".

ווילי (2.11) בן ה-25 עבר במספר תחנות באירופה, האחרונה שבהם בטופאש בורסה הטורקית שם חווה עונת פריצה ששמה אותו בפנקסים גם של מכבי תל אביב על פי דיווחים, אבל בסוף מחזיקת הגביע היא זו שזכתה בו והוא יהיה הסנטר הבכיר של הקבוצה. בעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 12.4 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-2.1 חסימות למשחק ב-68% לשתיים. 

אוסטין וויילי אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש מאוד להגיע למועדון עם היסטוריה ומסורת מפוארת אבל גם עם עתיד גדול שנעבוד כולנו יחד כדי להגשים אותו. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש את השחקנים המצוינים שכבר נמצאים בקבוצה, ובעיקר את האוהדים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. יאללה הפועל!"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מאמן הקבוצה יונתן אלון אמר: "העובדה שאוסטין בחר להגיע אלינו אחרי עונת שיא בטורקיה אומרת הרבה על הכוונות שלנו ועל השאיפה של אוסטין להיות חלק מהדרך המרתקת שלנו לשנים הבאות. אנחנו מקבלים סנטר פיזי מאוד, עם חוש נדיר לריבאונד והתמצאות נהדרת בצבע וכמובן בגיל הנכון. אני בטוח שאוהדי הפועל הולכים להנות ממנו והוא הולך ליהנות מהם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר