אחד השחקנים הכי טובים בליגה עובר לקבוצה חדשה

ג'סטין סמית', שהצטיין במדי הפועל חולון בעונה החולפת יגיע ליעד שני בישראל בחוזה לשנתיים אצל הפועל ירושלים, כפי שנחשף ב"ישראל היום" • רכש חדש גם להפתעת העונה, עידן ניהולי חדש בהפועל חיפה • כל העדכונים, 4.7

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

ג'סטין סמית', אחד השחקנים המפתיעים של העונה החולפת, חתם היום (חמישי) בהפועל ירושלים לשנתיים הבאות ויצטרף בקו הקדמי לאוסטין ווילי וגבי צ'אצ'אשווילי, כפי שנחשף ב"ישראל היום".

סמית' היה השחקן הבולט ביותר בשורות הפועל חולון בעונה שעברה, בין אם בליגה ובין אם בליגת האלופות של פיב"א, ורשם 16.2 נק׳, 6.5 ריב׳, 1.5 חט׳ ומדד של 18.3 בממוצע שהכניסו אותו לחמישייה השנייה של העונה. 

סמית' אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: ״אני שמח מאוד שמעתה והלאה הקהל האדום יהיה בצד שלי. אני נרגש מאוד לקראת העונה החדשה ומצפה לשתף פעולה עם בסיס שחקנים מצוין שהיה מאתגר מאוד לשחק נגדו. תהיה לנו קבוצה מצוינת ואני מקווה להביא את מה שכולם כבר הספיקו לראות ממני - והרבה יותר". 

ג'סטין סמית', צילום: עודד קרני

מאמן הקבוצה יונתן אלון אמר: ״מה שג׳סטין הראה בעונה שעברה היה רק טעימה קטנה ממה שהוא מסוגל לעשות. הוא יוסיף לנו מימד של אתלטיות ואקספלוסיביות שחיפשנו לקו הקדמי לצד אינטילגנציית משחק ואפסייד משמעותי לשנים הבאות, ואני בטוח שהוא ישתלב היטב עם התלכיד שאנחנו בונים״.

הסנטר הבינלאומי מגיע להפתעת העונה

עירוני קרית אתא הודיעה על החתמתו של הסנטר הבינלאומי של נבחרת אנגולה סילביו דה סוסה, כפי שפורסם לראשונה ב"ישראל היום". שחקן הפנים של נבחרת אנגולה (25, 2.06 מ') שמייצג בימים אלה את נבחרתו בטורניר הקדם-אולימפי, שיחק בעונה החולפת באריס סלוניקי מהליגה היוונית ושם העמיד ממוצעים של 5.7 נקודות ו-3.7 ריבאונדים.

מאמן הקבוצה אלדד בנטוב בירך: "עקבנו אחר סילביו בשנתיים האחרונות ואנחנו מאוד אוהבים את מה שהוא יביא למגרש ומחוצה לו. אישיות מדהימה, צנועה ואחד שייתן הכל על המגרש, אני בטוח שהקהל יהנה ממנו בקרוב, ויעטוף אותו בחום ואהבה כמו שרק הם יודעים".

עידן ניהולי חדש בהפועל חיפה

הפועל חיפה הציגה היום את קבוצת הניהול החדשה שהוקמה במועדון ויוצאת לדרך. היא הוקמה על מנת לסייע לעמותת האוהדים ותנוהל על ידי אנשי העסקים הספונסרים המובילים של הקבוצה. בראשם משה מילר, הבעלים של קבוצתה הבנייה "שובל", יאיר לוינשטיין מבעלי "אלטשולר שחם", ראובן אלקס מבעלי רשת המלונות "ישראל - קנדה" ודורון קימלוב הבעלים של חברת המזון "תומר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קבוצת הניהול קיבלה לידיה את האחריות הכספית והמקצועית של המועדון והיא זו שתגבש את החזון לשנים הקרובות, ואת והתקציב השנתי לכל עונה, לצידם של יושב הראש יובל רוסמן והמנכ"ל רון פלדהיים. בכך לטענת המועדון לא יחזרו הרגעים בהם משכורות ותשלומים לא משולמים בזמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר