"מנהיג": אקס מכבי תל אביב חוזר לישראל - זו קבוצתו החדשה

הפועל חיפה הודיעה על החתמתו של סילבן לנדסברג לשתי העונות הקרובות "מאוד משמעותי עבור הקבוצה שאנחנו בונים" • ניב משגב האריך חוזה בהפועל חולון • כל העדכונים - 30.06

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

13:50: ניב משגב האריך חוזה בהפועל חולון

הפועל חולון הודיעה על המשך דרכו של ניב משגב בקבוצה. למשגב, קפטן הקבוצה, תהיה זו העונה החמישית במדים הסגולים לאחר שימשיך לעונה נוספת במועדון. על המשא ומתן בין הצדדים פורסם לראשונה ב"ישראל היום".

לאחר החתימה אמר משגב: "שמח להמשיך במועדון לעוד עונה ומודה למאמצים של איתן ויוסי שעשו הכל כדי לגרום לזה לקרות, חולון בשבילי זה בית והחיבור שלי עם הקהל הסגול זה משהו מאוד מיוחד עבורי. אני בטוח שתיבנה העונה קבוצה טובה שתעשה דברים יפים".

ניב משגב, צילום: מאור אלקסלסי

11:05: יובל לוין חתם בקריית אתא

עירוני קריית אתא הודיעה על החתמתו של הפורוורד יובל לוין לשתי העונות הבאות. לוין שיחק בעונה החולפת באליצור שומרון מהליגה הלאומית והוביל את קבוצתו לפלייאוף כשהוא מעמיד ממוצעים של 16 נקודות, 5.5 כדורים חוזרים ו-1.9 אסיסטים. "נרגש ושמח מאוד להצטרף למועדון כמו קריית אתא, אעשה את הכל למען הצלחת הקבוצה", מסר לאחר חתימתו.

10:25: ג'וש הולי ימשיך בבני הרצליה

בני הרצליה הודיעה על החתמתו לעונה נוספת של הפורוורד-סנטר האמריקני ג'וש הולי. הולי (27, 2.01 מ'), פתח את עונת 2023/24 בבואה הצרפתית והעמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-5.7 ריבאונדים, בחודש ינואר עבר להרצליה אולם במשחק הבכורה שלו, נפצע וגמר את העונה. ג'וש עבר את השיקום בהתאם להדרכה והליווי של הצוות הרפואי של המועדון ויהיה כשיר לתחילת העונה.

ג'וש הולי, צילום: בני הרצליה

8:15: סילבן לנדסברג חוזר לישראל

הפועל חיפה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של סילבן לנדסברג לשתי העונות הקרובות. לנדסברג בן ה־34 (1.98 מ'), שיחק בעונה החולפת בגראן קנריה הספרדית במדיה רשם 33 הופעות ליגה. עבור סילבן זו תהיה התחנה השלישית בישראל לאחר ששיחק במכבי תל אביב בין השנים 2017-2012, במדיה זכה באליפות, בחמישה גביעי מדינה, ובאליפות היורוליג. לפני כן שיחק במכבי חיפה.

מאמן הפועל חיפה, אלעד חסין: "מדובר בהחתמה מאוד משמעותית עבור הקבוצה שאנחנו בונים. סילבן הוא שחקן מאוד מגוון ובעל יכולות התקפיות מרשימות. הוא מנהיג ויש לו נסיון ברמות הגבוהות ביותר".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר