אלו יריבות הקבוצות הישראליות בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א

הפועל חולון תפגוש פעם נוספת את איגוקאה הבוסנית, כאשר אא"ק אתונה תשחק עם מכבי רמת גן בבית • פורסמו הדרגים של הפועל ירושלים והפועל תל אביב להגרלת היורוקאפ • לוטן אמסלם חתם בהפועל גלבוע/גליל • איתן בורג ממשיך בבני הרצליה • קפטן הפועל באר שבע לשעבר חזר למועדון • עוזרי מאמן חדשים לנס ציונה • כל העדכונים

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

הפועל חולון ומכבי רמת גן הוגרלו בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א, התפרסמו הדירוגים להגרלת היורוקאפ

הפועל חולון ומכבי רמת גן הוגרלו היום (רביעי) בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. הסגולים, שהודחו בעונה שעברה בשלב הטופ 16, נכנסו להגרלה מהדרג הראשון וישחקו עם איגוקאה הבוסנית, נאנטר הצרפתית ו-וירצבורג הגרמנית בבית א'.

החבורה של שמוליק ברנר תערוך את הופעת הבכורה שלה במפעל ונכנסה להגרלה מהדרג השלישי. הרמת גנים נכנסו לבית ה' וקיבלו את אא"ק אתונה היוונית, ריגה הלטבית וקבוצה נוספת שתגיע משלב המוקדמות.

הפועל חולון, צילום: אתר FIBA

במפעל ה"מקביל", היורוקאפ שם תשחקנה העונה הפועל תל אביב והפועל ירושלים, הכריזו הבוקר על הדרגים לקראת ההגרלה שתיערך בשבוע הבא. הפועל תל אביב תשובץ בדרג הראשון כראש בית ואילו הפועל ירושלים תשובץ לדרג השני.

לוטן אמסלם חתם לשנתיים בהפועל גלבוע/גליל

לוטן אמסלם חתם לשנתיים בגלבוע גליל. הפורוורד (22, פורוורד, 2.00) שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל גליל עליון, שם רשם בעונה האחרונה ממוצעים של 10.3 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק.

לאחר החתימה אמר: "שמח לחתום בגלבוע גליל, מועדון עם שאיפות, מעטפת וחזון גדול. שמעתי הרבה על הקהל והקהילה פה ומחכה לראות אותם במשחקים. בטוח שנעשה הכל כדי להחזיר את המועדון לאיפה שהוא צריך להיות. השמיים הם הגבול מבחינתנו".

איתן בורג ממשיך בבני הרצליה

בני הרצליה הודיעה היום על המשך דרכו של איתן בורג גם בעונת 2024/25, לאחר שהקבוצה מימשה את האופציה שבחוזהו. בורג (בן 22, 1.91) רשם העונה ממוצעים של 11 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ב-25.4 דקות למשחק.

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "אנחנו מאוד מאמינים באיתן. הוא שחקן משמעותי בקבוצה שאנחנו בונים ואני בטוח שבעונה השנייה שלו בליגת העל הוא יוכל לעשות קפיצת מדרגה נוספת קדימה ולהוביל את הקבוצה להצלחות".

איתן בורג, צילום: אלן שיבר

ספנסר וייס חתם בהפועל באר שבע/דימונה

הפועל באר שבע/דימונה הודיעה באופן רשמי כי קפטן הקבוצה בעונת 21/20 וסגן מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים בליגת ווינר סל - ספנסר וייס, חתם בשורות הקבוצה וישוב לשורותיה בעונה הבאה. הגארד שיחק בעונה החולפת במדי הפועל עפולה והעמיד ממוצעים של 10.8 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

ספנסר וייס מרוצה, צילום: אודי ציטיאט

עוזרי מאמנים חדשים לעירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמתם של שגיא שליו ואופיר פרחי, שישמשו כעוזרי המאמן של עמית שרף לעונת 2024/25 כפי שפורסם לראשונה ב״ישראל היום״. עבור שגיא שליו זו תהיה קדנציה שניה בכתום, אחרי שאימן במחלקת הנוער של עירוני במשך 6 עונות. שגיא שימש בנוסף כעוזר מאמן בקבוצת בקבוצת הבוגרים במשך שתי עונות, וזכה יחד עם הכתומים ביורופקאפ.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאופיר פרחי זו תהיה קדנציה ראשונה כמאמן בליגת העל, אחרי ששיחק בליגה הבכירה במשך 6 עונות במדי ראשון לציון, גלבוע גליל והפועל חולון. אחרי שסיים קריירה עשירה כשחקן עבר לעמוד מאחורי הקווים ובשנים האחרונות שימש כמאמן ראשי בליגה הארצית, כשבעונה האחרונה אימן את הפועל חבל מודיעין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר