בין הגליל למרכז: השחקן הישראלי שנבחר לחמישיית העונה חתם במכבי רמת גן

רועי הובר, שהצליח להוביל את הפועל גליל עליון להישארות בליגת העל, חתם לשנתיים במכבי רמת גן • גוני יזרעאלי, שעזב את הפועל חולון יחד עם עמית שרף, מונה למאמנה הראשי של הקבוצה מכפר בלום • גיא גודס השלים את הצוות המקצועי • כל העדכונים

צעדות אוהדי מכבי והפועל תל אביב לקראת גמר הפלייאוף

רועי הובר חתם במכבי רמת גן

רועי הובר, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל גליל העליון, ישחק בשנתיים הקרובות במכבי עירוני רמת גן. הובר, שנבחר לחמישיית העונה, העמיד שורה סטטיסטית של 13.5 נקודות למשחק לצד 7.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

לאחר החתימה אמר רועי הובר: "ראיתי לאן המועדון המיוחד הזה מכוון והתרשמתי מכך שמכבי רמת גן בונה קבוצה תחרותית לשתי המסגרות בה היא תשחק העונה: הליגה הישראלית והמסגרת האירופית שחשוב לי מאד להיות חלק ממנה. אני שמח להצטרף לארגון מתפתח, צומח ומנצח. השאיפה שלי לתרום מעצמי כמה שיותר ולהיות חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה. אני מקווה שביחד נעשה צעד משמעותי קדימה בהתקדמות ההישגית של הקבוצה".

רועי הובר. ניווט את הדרך להישארות בליגת העל, צילום: מאור אלקסלסי

גוני יזרעאלי מונה למאמנה של הפועל גליל עליון

גוני יזרעאלי מונה למאמן הפועל גליל עליון, כך הודיעה הקבוצה היום (שלישי) באופן רשמי. בין השנים 2018-2020 שיחק גוני בקבוצה בליגה הלאומית ושימש כקפטן. בעונה החולפת שימש כעוזר מאמן בהפועל חולון.

״אני שמח ומאושר להתחיל כמאמן ראשי במועדון כמו הפועל גליל עליון. מועדון שהיו לי בו המון רגעים מדהימים בתור שחקן. רוצה להודות להנהלה על האמון בי ובעיקר לשמח את הקהל המדהים של המועדון הזה שנמצא בתקופה מאתגרת. מחכה כבר לאימון הראשון ובטוח שנעשה יחד דברים יפים״, מסר יזרעאלי.

גוני יזרעאלי (מאחור יושב), צילום: עודד קרני

שני עוזרי מאמן חדשים להפועל חולון

הפועל חולון הודיעה הבוקר כי כעוזר המאמן הראשון יהיה גיא קפלן. קפלן בן ה-37 היה בעבר מאמנה הראשי של הפועל גלבוע/גליל, כמו כן תיפקד כעוזר מאמן באותה גלבוע/גליל וכן באליצור אשקלון, בני השרון, הפועל תל-אביב, מכבי קרית גת והפועל באר שבע.בנבחרות ישראל היה גיא עוזר המאמן בנבחרות הנוער והעתודה ובשנת 2023 מונה לסקאוט של נבחרת ישראל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לעוזר המאמן השני של גיא גודס מונה מור נחום שגדל ושיחק במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון. בשנתיים האחרונות היה מור בן ה-29 אחד מעוזרי המאמן של עירוני נס ציונה אליה הגיע לאחר שנתיים בצוות האימון של הפועל חיפה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר