משנים סדרי עולם: מאחורי החתמת הענק של הפועל תל אביב

המצב הביטחוני, החוזה ההיסטורי, האקס שהיה מועמד והתרומה של סטפנוס דדאס • סגנית האלופה הרעידה את הכדורסל הישראלי עם החתמתו של ג'ונתן מוטלי לשנתיים הקרובות • כך נחת בישראל אחד הסנטרים הבכירים באירופה

צעדת אוהדי הפועל תל אביב לקראת משחק האליפות

השקט היחסי ששרר בכדורסל הישראלי ובחלון העברות המנומנם של סוף חודש יוני הופר הבוקר (שלישי) על ידי הפועל תל אביב. סגנית האלופה רשמה את אחת ההחתמות המרשימות בתולדות המועדון והליגה הישראלית עם ההודעה על צירופו של הסנטר ג׳ונתן מוטלי בחוזה לשנתיים. 

החתמתו של מוטלי היא לפני הכל הצהרת כוונות וצעד שמאיים לשנות סדרי עולם בכדורסל הישראלי. האדומים של עופר ינאי הצליחו להנחית את הסנטר האמריקאי (29, 2.06), שהוזכר כמועמד לקבוצות הפאר ביורוליג כמו פנאתינייקוס רק לפני כמה שבועות, בחוזה לשנתיים במדינה שנמצאת כזכור עדיין תחת מלחמה. גם היריבה העירונית מכבי תל אביב חשקה בשירותיו של השחקן.

ג'ונתן מוטלי מנסה לחסום את נייג'ל וויליאמס גוס, צילום: אי.פי.אי

מוטלי שעל פי הערכות יגרוף לכיסו 1.5 דולרים בכל עונה באדום, הפך להחתמה הנוצצת ולחוזה היקר בתולדות המועדון. מאחורי הקלעים ניהלו בשבועות האחרונים מגעים מול השחקן שנשמרו בשקט תעשייתי מרשים ורק מתי מעט ידעו על היתכנות המהלך. בדרך לצירופו, ניהלו האדומים מגעים עם עם שם גדול נוסף, אקס הקבוצה טייריק ג׳ונס, אולם בחרו ללכת על מוטלי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אחת הסיבות המרכזיות בגינן רצו בהפועל תל אביב להמשיך את ההתקשרות עם סטנפוס דדאס היא העובדה כי המאמן היווני ידוע כאדם בעל רשת קשרים ענפה בכדורסל האירופי וככזה, ידע לאורך השנים לגייס שחקנים גם במצבים ביטחוניים רגישים כפי שכבר עשה בהפועל חולון. החתמתו של מוטלי הושלמה לאחר שיחות רבות שקיים דדאס עם הסנטר, איתו עבד בעונה שעברה בפנרבחצ׳ה שם שימש כעוזר מאמן הקבוצה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר