הצהרת כוונות: כוכב היורוליג הצטרף להפועל תל אביב

ג'ונתן מוטלי, סנטר פנרבחצ'ה בשנתיים האחרונות יתאחד עם מי שהיה עוזר המאמן שלו בטורקיה בתחילת העונה שעברה • נבחר לחמישיית העונה בטורקיה בעונת 2022/23 ונחשב לאחד הסנטרים המצטיינים באירופה

מוטלי. הצטיין. צילום: מתוך טוויטר

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הסנטר ג׳ונתן מוטלי. האמריקאי (29, 2.06) שיחק בעונה החולפת בפנרבחצ'ה והעמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בליגה הטורקית, בה קבוצתו זכתה באליפות ובגביע, וממוצעים מרשימים לא פחות של 11.2 נקודות ו-4.2 ריבאונדים ביורוליג, שבה פתח ב-19 משחקים בחמישייה ושיחק 18 דקות בממוצע והגיע יחד עם פנר לחצי גמר המפעל.

לסנטר האמריקני עבר ב-NBA, שבה שיחק עונה אחת בדאלאס מאבריקס ושתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס. הוא החל את הקריירה האירופית בלוקומוטיב קובאן הרוסית ובשתי העונות האחרונות שיחק בפנרבחצ'ה הטורקית.

המנהל המקצועי של הקבוצה ג'ורג' הינאס: "אנחנו שמחים מאוד לבשר על ההחתמה של ג'ונתן בהפועל תל אביב. מדובר בשחקן עם סט יכולות ייחודי בהגנה ובהתקפה שיוסיף לנו כוח גדול על המגרש. ההחתמה הזאת מבהירה עד כמה השאיפות שלנו גבוהות לעונה הקרובה ואני רוצה לברך את הנהלת המועדון על המהלך החשוב הזה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ההצטרפות של מוטלי היא הפתעה גדולה גם בפן הביטחוני. הסנטר בחר לעשות ירידת מדרגה ליורוקאפ ולהגיע לישראל דווקא בזמן מלחמה וכששחקנים עדיין חוששים להגיע. רק אתמול פורסם כאן על החשש של שחקנים זרים להגיע לישראל, כך שההחתמה בקליבר כזה גבוהה מפתיעה מכל צד שהוא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר