מתן אדלסון: "מכבי תל אביב ניצחו בקרב הזה, אנחנו צריכים לקום ולהכות בחזרה"

הבעלים התבטא במסיבת העיתונאים של פתיחת עונת 24/25 • הוא לא אהב את המעבר הצפוי של ליוואי רנדולף היישר ליריבה הגדולה, אבל לא מתרגש: "לא אבקש סליחה על כל טעות"

מתן אדלסון (מימין). לא מתכוון לוותר למכבי תל אביב. צילום: אלן שיבר

הפועל ירושלים פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את ההכנות לעונת 2024/25 והציגה במסיבת עיתונאים את הצוות המקצועי בראשות דן שמיר כמנהלה הספורטיבי החדש ויונתן אלון כמאמן הקבוצה.

בעלי הקבוצה מתן אדלסון פתח את האירוע ושיתף מתחושותיו, הביע את אמונו בצוות המקצועי והתייחס גם לעזיבתו הצפויה של הקפטן ליוואי רנדלוף למכבי תל אביב: "כשאמרתי שאנחנו רוצים להתחרות במכבי, אנחנו רוצים להתחרות בהם במגרש לאורך העונה, וזה לא רק בעונה הקרובה, אלא בשנים הקרובות. אני לא רוצה לעשות ספקולציות, לא הייתה הצהרה לגבי ליוואי, אבל לאבד אותו זו מכה לארגון. לא רק שיש לו אופי חזק, יש לו ערכים והוא מנהיג חזק. הוא נתן לנו הרבה כמקצוען וכשחקן, וכמובן שלאבד אותו זה מכה ואני מודה בזה".

אדלסון המשיך: "אם הוא יחתום רשמית במכבי זו תהיה מכה גדולה יותר. הם ניצחו בקרב הזה, הם נתנו את המכה, אבל אנחנו צריכים לקום ולתת מכה בחזרה. אני אעשה טעויות בכל יום, אבל אני יכול להבטיח שלא אעשה את אותה טעות פעמיים. לא אבקש סליחה על כל טעות רק כי כולם עושים את זה”.

יונתן אלון. "אני לא מתכוון להיכשל", צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות



המאמן יונתן אלון התייחס למינויו והוסיף: ״נוצר מצב שזה הדבר הנכון עבור המועדון, כמובן שזה לא נעשה בניגוד לרצוני, אני מאושר מהתפקיד הזה וחובת ההוכחה היא עליי. המציאות והסיטואציה מנצחת כל דבר, ברגע שחשבנו שזה מה שטוב לקבוצה, כל אחד עושה מה שטוב לקבוצה. לגבי העתיד – אם לא אצליח, שימצאו את מי שהכי טוב שיחליף אותי, אבל אני לא מתכנן להיכשל, ככה שזה לא מעניין אותי”.

המנהל המקצועי דן שמיר אמר: "באנו לדבר על הקבוצה ועל העתיד. קשה לי לתמצת את השבוע האחרון. הגעתי למקום שבשבילי הוא מיוחד, הסיטואציה מיוחדת, יונתן ואני עבדנו כבר בעבר ביחד, גם פה בקבוצה, לפני ממש לא הרבה זמן. חשבתי שזה זמן טוב בשבילי לקחת אוויר, ומצד שני גם כמאמן כל מי שמכיר אותי יודע שתמיד היו לי נגיעות בארגון ובחיבורים. אני חושב שיש לי רצון לגעת בדברים הניהוליים. ברגע שההזדמנות נוצרה לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי, זו הזדמנות מרגשת”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר