חיובים - פודקאסט הכדורסל של "ישראל היום" - פרק 83

פרסום ראשון: אולימפיאקוס במגעים עם לורנזו בראון

היוונים מעוניינים לצרף את גארד מכבי תל אביב, שהמשך דרכו בישראל לא ידוע • החוזה הנוכחי של הרכז מכביד על הצהובים, שעשויים שלא לעמוד בדרכו אם תגיע הצעה משתלמת • הקבוצה מפיראוס עברה לבראון בעקבות הפציעה החמורה של קינן אוואנס

[object Object]

אולימפיאקוס היוונית, שנמצאת בימים אלה בסדרת גמר הפלייאוף בליגה המקומית, פועלת לחיזוק הסגל לעונה הבאה ומנהלת מגעים עם כוכב מכבי תל אביב לורנזו בראון, כך נודע לראשונה ל״ישראל היום״ בשיתוף באתר ״ספורטס רבי״.

הרכז האמריקאי ניהל בחודשים האחרונים מגעים גם עם ריאל מדריד אך הם לא הבשילו לחתימה. היוונים נכנסו לתמונה לאחרונה ומעוניינים לצרף את הרכז שהמשך דרכו בצהוב לא ידוע. בעונה החולפת העמיד בראון ממוצעים של 13.2 נקודות, 2.8 כדורים חוזרים ו-6.1 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג.

לורנזו בראון. בקרוב ביוון?, צילום: אודי ציטיאט

במכבי תל אביב נערכים בשבועות האחרונים לאפשרות שכוכב הקבוצה לורנזו בראון יעזוב בקיץ בשל המצב הביטחוני והשפעות המלחמה. חוזהו של בראון שמוערך ב-1.5 מיליון דולרים לעונה, נראה בנקודת זמן זו כבד כלכלית לצהובים , שעשויים שלא לעמוד בדרכו אם וכאשר תגיע ההצעה משתלמת.

אחד המועמדים המובילים שאמור היה לעשות את דרכו לאולימפיאקוס הוא אקס הצהובים קינן אוואנס, אך הגארד נפצע בצורה קשה ברגלו לאחרונה וייעדר מספר חודשים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
התוכנית המקורית השתבשה. קינן אוואנס, צילום: Linas Zemgulis
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו