שבים לרגש: הסרט מאחורי הזכייה של הפועל ירושלים ביול"ב קאפ

20 שנה לאחר האירוע ההיסטורי, דורון שפר, עידו קוז'יקרו וגיבורי העונה הגדולה של הירושלמים נפגשו והעלו זיכרונות במסגרת "ירושלם" - סרט מיוחד של ערוץ הספורט שסובב סביב שחקני הקבוצה בעונת 2003/04

שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הגביע. צילום: AFP

לפני כחודשיים הפועל ירושלים חגגה 20 שנה לזכייה ההיסטורית בגביע יול"ב, היורוקאפ של ימינו, אחרי ניצחון גדול בגמר על ריאל מדריד. לכבוד האירוע, ערוץ הספורט ישדר את הסרט "ירושלם", שעוקב אחר האירועים שעיצבו את עונת 2003/04 של האדומים. עד כה יצאו מספר חלקים שלו לקהל, אבל הסרט המלא ישודר לראשונה היום (שבת) בשעה 17:30 בערוץ ספורט 5.

במסגרת הסרט, נערכה פגישת מחזור מרגשת של חלק מהסגל באותה תקופה בביתו של היו"ר דאז, דני קליין. אנשי הספורט שהשתתפו במהלך הסרט הם מאמן הקבוצה שרון דרוקר, המנהל גידי דודי והשחקנים דורון שפר, עידו קוז'יקרו, אמיר מוכרתי, משה מזרחי, ארז כץ, טונג'י אוואנג'ובי וקלי מקארתי. את הסרט עצמו יקריין השחקן, הקומיקאי ואוהד הקבוצה, יניב ביטון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מה יהיה בסרט? סיפורים שלא סופרו על הכוכב הגדול וויל סולומון, ההתרגשות מהקהל, האירועים מאחורי הקלעים של העונה ועל החיבור לירושלים מודל 2024 שעוסק בדילמה – האם המרדף הבלתי פוסק אחר הכסף הגדול והרצון להיות הקבוצה מספר 1 בארץ יגבר על הלב והנשמה של אותה קבוצה מיתולוגית, שעם תקציב זעום הביאה את ההישג הכי יוקרתי שהיה בבירה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר