לורנזו בראון ל"ישראל היום": "ההתנהלות של פנאתינייקוס הייתה פחדנית"

הרכז בטוח לאחר ההפסד באואקה שהשווה את סדרת היורוליג ל-1:1: "נגיע לבלגרד לנצח" • על החיסרון של ווייד בולדווין: "נצטרך לעשות התאמות לסיטואציה" • וההתמודדות מול היוונים מחוץ למגרש: "להתלונן על משחק ושריקות שופטים זה לא כדורסל"

יומיים בלבד לאחר שהיממו את האואקה וגנבו את הביתיות מפנאתינייקוס עם ניצחון חוץ דרמטי, מכבי תל אביב נטולת ווייד בולדווין הפצועה נכנעה אתמול (חמישי) ליוונים שאיזנו את הסדרה ל-1:1 לפני שזאת עוברת לאולם הפיוניר בבלגרד לצמד משחקים ביתיים עבור הצהובים.

בשיחה עם "ישראל היום" שיתף בסיום לורנזו בראון מתחושותיו. "היה משחק אינטסיבי וקשוח מאוד  אבל ציפינו מראש שזה מה שיקרה. לא נתלונן או נתרץ, נתכונן למשחק השלישי והרביעי בבלגרד ונגיע לשם על מנת להשלים את המשימה ולנצח את הסדרה".

הסיפור המרכזי ערב ההתמודדות בצד הצהוב עסק במצבו של ווייד בולדווין שנפצע במשחק הראשון בין הקבוצות. למרות שהצהיר לאחר המשחק הראשון בסדרה כי הוא מתכנן לעלות לשחק במשחק השני על אף הפציעה שמנעה ממנו לסיים את הרבע הרביעי, לאחר בדיקת MRI התברר כי הוא סובל מקרע קל בשריר הירך האחורי והחמיץ את ההתמודדות, דבר ששינה באופן דרמטי את יחסי הכוחות.

חניכיו של עודד קטש הפגינו אופי ועלו ליתרון ברבע הראשון בזכות שיא עונתי של ג׳ייק כהן, אך בהיעדרו של הכוכב המשוכה באואקה הייתה גדולה מדי.

כמה קשה היה עבורכם לשחק בלי בולדווין?

"ווייד הוא חלק גדול מהקבוצה הזאת אבל אנחנו נצטרך לעשות התאמות לסיטואציה. שיחקנו בלעדיו בתחילת העונה כאשר הוא היה פצוע וזה מה שנצטרך לעשות".

לורנזו בראון באואקה, צילום: EPA

אתה חושב שההתנהלות של פאו לאורך הימים האחרונים השפיעה על התנהלות המשחק?

"אני לא יודע להגיד. אני לא משחק או משתתף במשחקים האלה שיש ברשתות החברתיות. אני לא יודע להסביר את ההתנהגות הזאת שלהם, זו הייתה התנהלות פחדנית. להתלונן על משחק ושריקות שופטים זה לא כדורסל. תתכונן למשחק כמו שצריך, אם ניצחת ניצחת ואם הפסדת הפסדת, פשוט תתרכז בלשחק כדורסל. אני לא משתתף בכל הדברים האלה ברשתות החברתיות".

ההפסד הזה השפיע על הביטחון שלכם והאמונה שלכם כקבוצה?

"לא, ממש לא. אנחנו עושים את זה כל החיים שלנו ואנחנו מאמינים בעצמנו. בסופו של יום אנחנו צריכים לחזור לשולחן השרטוטים ולתקן את מה שלא עבד. זה היה משחק צמוד, שיחקנו נכון אבל הם הצליחו לברוח כמו שהם צריכים כשהם משחקים בבית. הצלחנו לחזור למשחק אבל לא להפוך אותו, הם עשו יותר מידי נקודות מטעויות טיפשיות שלנו". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

ביום שלישי בשבוע הבא תנדוד הסדרה לבלגרד שם ינסו חניכיו של עודד קטש להשלים את המלאכה, מלווים בכמה מאות אוהדים שיעשו את הדרך לבירה הסרבית. "העובדה שהקהל שלנו יגיע יכולה להשפיע על המשחק. האוהדים שלנו תמיד מייצרים אווירה נהדרת, חסרנו את זה מאוד כל השנה ולמרות זאת הגענו מאוד רחוק, לשחק שם יחד איתם יהפוך את האווירה לשונה לגמרי עבור כל קבוצה כי האוהדים שלנו הם בין הטובים ביותר באירופה כך שאנחנו מקווים שכמה שיותר מהם יהיו שם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר