לורנזו בראון ייעדר בתקופה הקרובה; כך מכבי תל אביב נערכת

כוכב מכבי תל אביב שסובל מכאבים בגבו ולא שיחק מול אנדולו אפס, לא צפוי להירשם גם לדרבי ומול הפועל ירושלים • הרכש החדש ג'ו תומאסון צפוי להשתלב בהדרגה במשחקי הליגה

לורנזו בראון. בינתיים הוא מחוץ לעניינים. צילום: אי.אף.פי

אחרי ההפסד המתסכל לאנאדולו אפס, 105:91 במסגרת היורוליג, מכבי תל אביב יוצאת לפגרה של שלושה שבועות מהמפעל האירופי, ובמהלכה תנסה להבין איך היא משתפרת לקראת החלק האחרון והמכריע של העונה.

בשבוע הקרוב מצפים לצהובים משחקי ליגה, שניים מהם מול היריבות הגדולות – הפועל תל אביב (ראשון) והפועל ירושלים (שישי), ואחריהם ייצאו השחקנים למשחקי הנבחרות. מי שככל הנראה ייעדר גם בשני המשחקים היוקרתיים והחשובים הללו הוא לורנזו בראון.

כפי שכתבנו בתחילת השבוע, הרכז החשוב של מכבי ממשיך לסבול מפציעה בגבו ומתלונן על כאבים שמגבילים אותו. בקבוצה החליטו לא לסכנו ולכן לא שיתפו אותו מול אנאדולו למרות חשיבות המשחק. בינתיים, מי שצפוי להשתלב במשחקי הקבוצה הוא הרכש החדש ג'ו תומאסון.

לורנזו בראון. יחמיץ את הדרבי, צילום: EPA

נכון לעכשיו ההחלטה של הצוות הרפואי היא לאפשר לו מנוחה מלאה בתקופה הקרובה ויחזור לכשירות מלאה. בקבוצה מקווים כי השחקן יתאושש עד אחרי פגרת הנבחרות ויעמוד לרשות הצוות המקצועי בחלק האחרון של העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

זו בין השאר אחת הסיבות להחתמתו של תומאסון. הגארד שחוזר לישראל אמור להיכנס לעניינים דרך הליגה ולמלא את מקומו של בראון, מתוך תקווה שגם יוכל לתרום בצורה מסוימת גם ביורוליג אחרי החזרה מהפגרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר