הראשונה לדעת: אשת הסוד מאחורי האירוסין של נועה קירל ודניאל פרץ נחשפת

שלי פרץ, אחותו של שוער באיירן מינכן וחברתה הטובה של זמרת העל, הצטלמה לקמפיין חדש של 'שארק ביוטי' וסיפרה לנו על הזוגיות של השניים, מהיחסים ועד להצעת הנישואין: "הם צעירים, אבל יש להם חיבור טוב והם מדהימים"

נועה קירל ודניאל פרץ, רגע אחרי האירוסין. צילום: עידן פוטרמן

כולם כבר בצפייה לראות ולשמוע איך ואיפה תהיה החתונה הגדולה של זמרת העל נועה קירל עם השוער דניאל פרץ, שבאה בהפתעה גדולה לפני כשבוע וחצי, אבל יש מי שידעה על כך לפני כולם ושמרה על הסוד הכמוס.

מדובר כמובן באחותו של שוער באיירן מינכן, שלי, שכבר מזמן תפסה מעמד משלה. אמש (שני) היא הצטלמה לקמפיין ביוטי של חברת שארק ביוטי עם אייקון כדורגל ואופנה נוספת, מירן בוזגלו, ונראה שגם היא בדרך יותר מתמיד לביצה הספורטיבית.

מירן בוזגלו ושלי פרץ, צילום: שארק ביוטי

על הסט סיפרה שלי שהיא קיבלה אחות במתנה מבחינתה, שהקרבה שלה לקירל היתה טבעית ממש כמו אהבה ממבט ראשון ושהן חברות סופר קרובות, שמאוד מחמיא לה שחושבים שהן דומות ושתאמינו או לא, היא אפילו היתה שותפה לכל תהליך הצעת הנישואין, מהטבעת ועד הרגע עצמו.

דניאל צלצל אליה בשעת בוקר מוקדמת ומשם הכל היסטוריה. על הסט עלו תהיות אם מדובר בשלב מוקדם במערכת היחסים שלהם לקשור את חייהם לנצח, אבל היא פרץ הדגישה: "הם צעירים, אבל יש להם חיבור טוב והם מדהימים".

נועה קירל ודניאל פרץ, צילום: עידן פוטרמן

בינתיים. היא מככבת לצד מירן בוזגלו ושחר חיון ונכנסת לליגה של הגדולות באמת.

שלי פרץ,
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שלי פרץ בקמפיין, צילום: שארק ביוטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר