כולל ברכה מבאיירן מינכן: עולם הספורט מגיב לאירוסין של דניאל פרץ ונועה קירל

הזוג הנוצץ של ישראל החליט על מיסוד היחסים וגם עולם הספורט חוגג יחד איתם • המועדון של השוער בירך, כמו גם כדורגלנים ישראלים בכירים, כשבינתיים חבריו של פרץ שומרים על שתיקה יחסית

נועה קירל ודניאל פרץ. צילום: עידן פוטרמן

עולם הבידור הוקפץ היום בעקבות אירוע משמח במיוחד - דניאל פרץ, שוער באיירן מינכן, כרע ברך והציע נישואין לבת זוגו, נועה קירל, אחרי קצת יותר משנה אחרי שהחלו לצאת באופן רשמי. האירוסין נחשפו לראשונה באתר פוריל מבית "ישראל היום".

למרות ההודעה המאוחרת, שהגיעה אחרי כניסת שבת, התגובות לא איחרו לבוא. בין המברכים אפשר למצוא את החשבון הרשמי של באיירן מינכן, שכתב "ברכות" עם אמוג'ים של טבעת, לב לבן ולב אדום כצבעי הקבוצה. בלם מכבי חיפה ונבחרת ישראל הפצוע, שון גולדברג, כתב" בשעה טובה מזל טוב" והוסיף אמוג'י מנשק. דולב חזיזה הוסיף "יאבויה איזה אושר!". לקשר הפועל באר שבע, תומר יוספי, היו קצת יותר מילים וכתב לפרץ: "בשעה טובה אח שלי איזה כיף".

גם המגן מאור קנדיל והקשר מאור לוי הצטרפו למברכים. קים אור אזולאי, זוגתו של רכז הפועל חולון יפתח זיו, כתבה בהתרגשות: "אמאלהההה!!! אני לא מאמינה. בשעה טובה!!". הקשר יואב הופמייסטר הוסיף: "מברוק אשכנזי". ומה עם שחקני באיירן מינכן? אנחנו בינתיים מחכים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר