מבר רפאלי עד עומר אדם: רשימת הסלבס הנוצצת בחתונה של עמוס לוזון

1,000 סחלבים, 6,000 נרות, 500 אנשי צוות ורשימת אורחים נוצצת במיוחד • עומרי לוזון ובת הזוג מעין באשי נישאו באושר ועושר ואפשר להגיד שהאבא לא חסך בשום דבר

עומרי לוזון ובת הזוג מעין באשי. חתונת השנה?. צילום: אור גפן

האיש והאגדה משושלת הכדורגל, המיליונר עמוס לוזון, חיתן את בנו, הכדורגלן עומרי לוזון ובת הזוג מעין באשי ואתם יודעים, כשמדובר בלוזונים לא חוסכים בכלום.

החתונה המדוברת הוערכה בכ-5 מיליון שקלים וכללה 1,000 סחלבים, 6,000 נרות, 500 אנשי צוות ועמוס לוזון אחד שהעמיד משאית שלמה לטובת כל הטוב הזה.

אם לא הייתם בין 1,200 המוזמנים בשביל זה אנחנו כאן. החתונה התקיימה במתחם אקספו בתל אביב עליו הופקד אילן אשר. על הצד הקולינרי של הערב הופקדו קייטרינג פלפל בבעלות טל חובש.

על החלק האמנותי הופקדו כל תותחי התעשייה מהזמר: נתן גושן היה זה שהכניס את הזוג לחופה, ישי ריבו הצטרף. הזמרת אודיה שרה את שיר הסלואו הראשון לזוג ולקינוח סיימו עם עומר אדם, שאותו מלבישה הבת של לוזון וגם ליאור נרקיס היה שם.

עומרי לוזון ובת הזוג מעין באשי. חתונת השנה?, צילום: אור גפן

ורשימת האורחים? נוצצת מתמיד: בר רפאלי ועדי עזרא, יעל שלביה, מיקי בוגנים, אדל בספלוב, שחר חיון, שיר זוארץ, ירדן שועה ואור זוארץ, מנור סולומון ודנה וושצינה, אלונה ברקת, ברק אברמוב, שונית ותומר חמד, חיים ושגית רביבו, טל בן חיים ואשתו ליאן, ירדן כהן ועמית חסון, תאי עבד, יוסי בניון, שמרית ויוסי אבוקסיס, רותם וצחי חג'ג', דוד פתאל, משה כחלון, גיא לוזון ואשתו דנה, אבי לוזון, בת הזוג של עמוס לוזון ועוד ועוד.

הזוג עומרי לוזון ומעין באשי עם טל חובש הבעלים של קייטרינג פלפל, צילום: אור גפן
עמוס לוזון, צילום: אור גפן
אבי לוזון, צילום: אור גפן
גיא לוזון, צילום: אור גפן
יעל שלביה, צילום: אור גפן
בר רפאלי ועדי עזרא, צילום: אור גפן
תומר ושונית חמד ואלונה ברקת, צילום: אור גפן
יוסי בניון, צילום: אור גפן
יוסי אבוקסיס, צילום: אור גפן
טל בן חיים, צילום: אור גפן
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
תאי עבד ואדל בספלוב, צילום: אור גפן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר