רכש מאלופת היורוליג? מכבי תל אביב מעוניינת בנייג'ל וויליאמס-גוס

פרסום ראשון: ל״ישראל היום״ נודע כי הצהובים עוקבים מקרוב וחפצים בשירותיו של הגארד האמריקאי, ששיחק בעונה החולפת במדי ריאל מדריד • גם אולימפיה מילאנו של אטורה מסינה, לוטשת עיניים

וויליאמס גוס מימין. רכש היישר מאלופת אירופה?. צילום: רויטרס

מכבי תל אביב תפתח הערב (חמישי) את סדרת גמר הפלייאוף כשתארח בהיכל מנורה מבטחים את הפועל תל אביב לדרבי עירוני חם על התואר, אולם במקביל עובדים הצהובים במרץ גם על ההכנות לעונה הבאה.

ל״ישראל היום״ בשיתוף העיתונאי מתאו אנדראני נודע כי הצהובים מעוניינים בשירותיו של הגארד נייג'ל וויליאמס-גוס, ששיחק בעונה החולפת במדי אלופת היורוליג ריאל מדריד.

הרכז האמריקאי מסיים את חוזהו בשורות אלופת אירופה בקיץ הקרוב ושני הצדדים צפויים להיפרד. במסגרת ביורוליג רשם העונה הרכז ממוצעים של 7.4 נקודות, 1.3 כדורים חוזרים ו-1.8 אסיסטים למשחק.

השחקן (28, 1.88) שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד, נבחר בעברו בבחירה ה-55 של דראפט ה-NBA בשנת 2017. לצד קדנציה קצרה בליגה הטובה בעולם שיחק באירופה בשורות פרטיזן בלגרד, אולימפיאקוס ולוקומוטיב קובאן.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קבוצה נוספת שעוקבת בעניין אחר מצבו היא אולימפיה מילאנו של אטורה מסינה, שצפויה לעבור קיץ של בנייה מחדש בעקבות הכישלון העונה ביורוליג.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר