"אני רואה את עצמי כאדם מאוד ציוני, מאוד אוהבת את הארץ ואותנו כעם, אנחנו עם מדהים. אנחנו נילחם על המדינה ונחיה כאן בגאווה", אומרת אור שפיץ בריאיון לשיר זיו ב-"אולפן מלחמה".
שפיץ, אשר פרצה לתודעה בריאליטי "בייק אוף ישראל", החלה את דרכה כקונדיטורית בגיל 18. אחרי עשור בתעשייה ועם מאות אלפי עוקבים ברשתות, היא בנתה מותג הנושא את שמה. המלחמה תפסה אותה בבית ההורים, במרכז הארץ. ״פחדתי, הייתה לי דירה באשקלון את מבינה שיש פה משהו גדול ומפחיד", מספרת שפיץ, ומתארת את הקשיים כבעלת עסק בישראל. בתחילת השנה טסה שפיץ למסע הסברה בארה"ב, עליו היא מספרת, "חיפשתי בלוס אנג'לס נכס לקונדיטוריה, אבל אני לא רואה את עצמי חיה שם. אני לא מעוניינת בשידוך מחו"ל, את הילדים שלי אגדל בארץ".
בריאיון חוזרת שפיץ לתחילת הדרך של המותג שבנתה. "אני עובדת מגיל 14 ואוהבת את זה. אני גאה בדרך שלימדה אותי בעיקר להאמין בעצמי. לא להיות סקפטית, להיות כל הזמן באנרגיה חיובית", היא מספרת, "עד היום יש לילות בלי שינה, אני אוהבת את זה".
ומה דעתך על חקיינים וחקייניות שמנסים להעתיק ממך?
"אף אחד לא המציא את הגלגל, גם לא אני. אני לוקחת השראות ועושה דברים בסטייל שלי. אי אפשר לקחת ממני את כל החבילה שלי".
שפיץ מודה שעם השנים התפתחה כבעלת מותג וכמשפיענית. "למדתי לא לקחת ללב, פעם הייתי מאוד נעלבת ונפגעת", היא נזכרת, וחוזרת גם לחוויה שעברה ב-"האח הגדול VIP": "באח הגדול את משווקת את העסק שלך מול כל מדינת ישראל. עד היום אני מרגישה שזכיתי". על גבולות החשיפה ברשתות החברתיות, על שיווק עצמי ויחסים עם עוקבים, ועל החלום הבא שלה - הכל בפרק המלא של ״אולפן מלחמה״.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו