ישראל - מגינת העולם החופשי

כולם סבלו מנחת זרועו של נסראללה, אבל רק ישראל חיסלה אותו, וחטפה זעם אמריקני מאחורי הקלעים • גם מהאיראנים ומהחות'ים כולם התייאשו - מלבדנו

איראנים שורפים דגלי ישראל וארה"ב אחרי חיסולו של חסן נסראללה, צילום: אי.פי

בזמן שאנחנו חגגנו תחילתה של שנה חדשה, הצעירה היזידית פואיזה אמין סידו חגגה את תחילתם של חיים חדשים. פואיזה, בת 21, נחטפה מביתה בעיראק בידי דאעש ב־2014, כשהיתה בת 11. היא "נקנתה" בידי תושב עזה לפני כמה שנים ואולצה להתחתן איתו, ומאז היתה כלואה שם, שפחה לאדונה העזתי. היא ראתה את האור לפני כמה חודשים, כשהמחבל שהחזיק בה נהרג מאש צה"ל במהלך המלחמה ברצועה, והצליחה להימלט בזכות יצירת קשר עם יהודי קנדי שזכה לכינוי "שינדלר היהודי", שיצר קשר עם צה"ל. הנערה־אישה הזאת הושבה לזרועות אמה בעיראק.

מדינת ישראל וצה"ל הצליחו לחלץ צעירה לא ישראלית ולא יהודייה, שהעולם החופשי כבר ויתר עליה. הרוע והחושך של האסלאם הפונדמנטליסטי הם אוניברסליים, ואינם מופנים רק נגד ישראל, אך ישראל היא חוד החנית במאבק נגדם, ושחרור הצעירה היזידית הוא סמל לכך.

העם האיראני נשלט בידי משטר מדכא ואכזרי ולא מצליח להתקומם נגדו, ושום מדינה בעולם לא מתמודדת עם שלטון הרשע הזה. אירופה כבר מזמן התמכרה לאיראן ומתחנפת אליה, וגם ארה"ב של הדמוקרטים נכנעת מרצון לשלטון האייתוללות

ישראל היא הקו הקדמי של המערב, הדמוקרטיה והקדמה, מול החושך המוחלט. ישראל היא שסגרה את החשבון עם מחבלי חיזבאללה, שלא רק דם יהודים וישראלים על ידיהם - אלא גם דם לבנונים, סורים, צרפתים ואמריקנים. כולם סבלו מנחת זרועו של נסראללה, אבל רק ישראל חיסלה אותו, כשהיא חוטפת זעם אמריקני מאחורי הקלעים. על ראשו של איברהים עקיל, בכיר חיזבאללה נוסף, הוצעו מיליוני דולרים מצד ארה"ב, אבל רק ישראל פעלה. הבקלאוות והסוכריות שחולקו ברחובות סוריה מרוב שמחה על חיסול בכירי חיזבאללה, מוכיחות שישראל היא היחידה שהעזה להתמודד עם המפלצות.

אותו הדבר עם החות'ים. זרוע הפרוקסי של איראן תוקפת ומטביעה אוניות מסחר באזור ים סוף כבר שנה. הם לא תוקפים רק אוניות ישראליות, או כאלה שבדרך לישראל, אלא גם אוניות בריטיות, נורבגיות, אמריקניות ועוד. ארה"ב ובריטניה תוקפות מדי פעם מטרות חסרות משמעות של החות'ים. המדינה היחידה שהעזה לתקוף את נמל חודיידה ואת מצבורי הנפט של החותי'ם היתה, כמובן - ישראל.

כך גם עם האיראנים. העם האיראני נשלט בידי משטר מדכא ואכזרי ולא מצליח להתקומם נגדו, ושום מדינה בעולם לא מתמודדת עם שלטון הרשע הזה. אירופה כבר מזמן התמכרה לאיראן ומתחנפת אליה, וגם ארה"ב של הדמוקרטים נכנעת מרצון לשלטון האייתוללות בהסרת סנקציות מתוכנית הגרעין ובהתעלמות מטבעת החנק האיראנית. רק ישראל מעיזה.

פייר פוליאב, מנהיג מפלגת השמרנים בקנדה שמובילה כרגע בסקרים, לקראת הבחירות שיתקיימו בעוד שנה, התבטא השבוע בדיוק באופן הזה: "אני חושב שהרעיון לאפשר לדיקטטורה ג'נוסיידית, תיאוקרטית ולא יציבה, שנואשת להימנע מהפיכה מצד עמה, לפתח נשק גרעיני - זה הדבר הכי מסוכן וחסר האחריות שהעולם יכול לאפשר. ואם ישראל תעצור את איראן מלהשיג נשק גרעיני, זו תהיה מתנה של המדינה היהודית לאנושות".

בצדק אנחנו באים אל עצמנו בטענות על הקונספציות. אבל לרגע אחד מותר גם לטפוח למדינה המדהימה הזאת על השכם. מדינה שנלחמת לא רק למען החיים של עצמה, אלא למען עולם שלם של חופש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר