אילון מאסק בעצרת הבחירות של טראמפ. צילום: Getty Images via AFP

הדמוקרטים דורשים לחקור: אילון מאסק מציע הגרלה יומית של מיליון דולר לתומכי טראמפ

במהלך עצרת בחירות של טראמפ, המיליארדר אילון מאסק הודיע כי מדי יום, עד ליום הבחירות, יעניק מיליון דולר לאדם שיחתום על העצומה שלו התומכת במועמד הרפובליקני • במפלגה הדמוקרטית זעמו וקראו לחקור את איש העסקים: "מדאיג מאוד"

[object Object]

הרוחות סוערות במפלגה הדמוקרטית היום (שני) לאחר ההבטחה של המיליארדר ואיש העסקים אילון מאסק להעניק מדי יום פרס של מיליון דולר לאדם שיחתום על העצומה שלו, התומכת במועמד הרפובליקני דונלד טראמפ. בכירים במפלגה טוענים לשוחד בחירות וחוששים כי מאסק מתכנן להעניק כספים למצביעים במדינות המפתח המתנדנדות.

אילון מאסק ודונלד טראמפ בעצרת במדינת פנסילבניה (14.10.24)

מושל פנסילבניה, ג'וש שפירו, טען בראיון לרשת NBC: "זה מדאיג מאוד. התוכנית של מאסק לתת כסף למי שנרשם להצביע היא מטרידה במיוחד. זה משהו שגורמי אכיפת החוק צריכים לבחון. יש הרבה שאלות על איך הוא מוציא כספים במערכת הבחירות הזו, ומאיפה הכסף האפל הזה מגיע".

אילון מאסק בעצרת הבחירות של טראמפ, צילום: רויטרס

כאמור, בעצרת בחירות של טראמפ שנערכה שלשום בפנסילבניה מאסק עלה לבמה והבטיח כי הוא יקיים הגרלה יומית, עד ליום הבחירות ב-5 בנובמבר, שבה יעניק מיליון דולר לאחד מהחותמים על העצומה שלו להצבעה עבור טראמפ.

אילון מאסק בעצרת הבחירות יחד עם דונלד טראמפ,

מאסק הלהיב את הקהל כשהודיע: "אעניק מדי יום מיליון דולר לאזרח שיחתום על עצומה להצבעה עבור טראמפ. אנחנו באמת רוצים לגרום לכמה שיותר אנשים לחתום על העצומה הזו , אז יש לי הפתעה בשבילכם - נעניק מיליון דולר באופן אקראי לאנשים שחתמו על העצומה. כל יום, עד הבחירות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו