בדרך לבית הלבן עוצרים ב"מקדונלד'ס": טראמפ הגיש המבורגר וצ'יפס ברשת המזון

נשיא ארה"ב לשעבר, דונאלד טראמפ, עצר בסניף "מקדונלד'ס" בפנסילבניה, ניגש למטבח, והחל לטגן צ'יפס לעוברים ושבים • המטרה: להביך את המועמד הדמוקרטית, קמלה האריס, שטענה בעבר כי עבדה ברשת המזון בצעירותה

טראמפ מכין צ'יפה במקדונלדס. צילום: רויטרס

גלידה ב-1.90₪?: נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ עצר אתמול (ראשון) בסניף מקדונלד'ס בפנסילבניה, וחילק ללקוחות מזון דרך חלון הדרייב אין. טראמפ הצהיר שהכין את האוכל בעצמו, תוך שהוא מאשים את סגנית הנשיא קמלה האריס בשקר על כך שעבדה בעבר ברשת ההמבורגרים.

הביקור במקדונלד'ס נועד לחזק את מעמדו של טראמפ כאדם שקרוב לאמריקנים הממוצע, תוך שהוא מנצל את המותג האייקוני כדי להוסיף נפח לקמפיין שלו. טראמפ עקץ את האריס ואמר: "תמיד רציתי לעבוד במקדונלד'ס, אבל לא עשיתי זאת. אני מתמודד מול מישהי שטוענת שהיא עבדה שם, וזה סיפור שקרי לחלוטין".

טראמפ הפך את עבודתה של האריס ברשת מקדונלד'ס לנושא מרכזי בקמפיין הבחירות שלו, וטוען באופן קבוע כי האריס משקרת על עבודתה כצעירה במקום. 

דונאלד טראמפ מגיש צ'יפס לאנשים במקדולנדס, צילום: רויטרס

טראמפ חזר וטען כי סיפור עבודתה של האריס במקדונלד'ס הוא "שקר עצום", שכן לדבריו, מקדונלד'ס הייתה חלק חשוב במסע הבחירות שלה ובנרטיב שלה כאישה מהעם.

טראמפ ביקר בעבר במקדונלד'ס במסגרת קמפיינים קודמים ואף התפאר באהבתו לצ'יפס והמבוגרים של הרשת. בשנת 2019, כששב לאכול במקדונלד'ס בעקבות הדבקותו בקורונה, התבדח בנו, דונלד טראמפ ג'וניור שהוא מכיר את התפריט טוב יותר מכולם.

טראמפ וצוות מקדונלדס בפנסילבניה, צילום: רויטרס

במהלך הקמפיין, טראמפ חוזר ומציע שהתמקדות בפרטים קטנים כמו עבודתה של האריס במקדונלד'ס לא צריכה להידחות כעניין שולי. "אנחנו אומרים שזה לא שקר קטן, אלא שקר ענק", טען טראמפ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר