טראמפ: "ביבי לא הקשיב לביידן - והם במצב טוב יותר"

הנשיא לשעבר הזכיר את ראש הממשלה בבעצרת בחירות בפנסילבניה, אך לא דיבר על ניסיון ההתנקשות האיראני • "ביבי יותר חכם מקמלה, אמי לא אומר שהוא הכי חכם, אבל יותר ממנה", אמר טראמפ

הנשיא לשעבר טראמפ במהלך העצרת בפנסילבניה. צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, התייחס לנעשה במזרח התיכון וטען כי ראש הממשלה נתניהו חדל להקשיב לנשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

טראמפ אמר את הדברים במהלך עצרת בחירות במדינת פנסילבניה כשהחל לדבר על ראש הממשלה נתניהו ושיחה אותה קיימו אתמול, זאת מבלי להזכיר את ניסיון ההתנקשות האיראני בחייו של ראש הממשלה.

"הכל מאוד כושל והנשיא ביידן אומר לביבי נתניהו 'א תעשה את זה ואל תעשה ככה', אבל ביבי לא הקשיב לו, ותנו לי להגיד לכם, מצבם טוב בהרבה ממה שהיה לפני כמה חודשים. ובאמת אף אחד לא ראה כזה דבר אף פעם", אמר טראמפ לבאי העצרת.

"ונתניהו התקשר אלי היום. והוא אמר לי 'זה מדהים' והסכמתי איתו שזה די מדהים. אבל כל זה לא היה קורה אם הוא היה מקשיב לביידן", אמר טראמפ בהתייחסות לשינוי המצב הלחימה של ישראל עם חמאס בעקבות חיסול הנהגת ארגוני הטרור בלבנון ורצועת עזה .

טראמפ ערך השוואה בין נתניהו למועמדת הדמוקרטי. קמלה האריס ואמר: "היא הרבה יותר גרועה ממנו. הוא יותר חכם ממנה, לא שהוא הכי חכם, אבל יותר ממנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר