מפגין צעק שישראל הרגה אלפים ומבצעת רצח עם בעזה - האריס הסכימה

מפגין שנכנס לשיחה של המועמדת הדמוקרטית עם סטודנטים באוניברסיטת ויסקונסין צעק לעבר האריס "את משקיעה ברצח עם, 19,000 ילדים מתים ואת לא קוראת לזה רצח עם" • לאחר שהוצא מהאולם פנתה האריס לסטודנטים ואמרה: "מה שהוא מדבר עליו זה אמיתי"

סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס. צילום: איי.אפ.פי

סגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס, קיימה השבוע מפגש עם סטודנטים באוניברסיטת ויסקונסין. במהלך המפגש אמרה האריס לסטודנטים "אני משקיעה בכולכם, מכל הבחינות". בשלב הזה התפרץ לדבריה מפגין פרו-פלשתיני לבוש כאפייה וצעק "וגם וברצח עם נכון? מיליארדי דולרים את משקיעה ברצח עם". 

האריס השיבה למפגין: "אני מדברת עכשיו, אני יודעת על מה אתה מדבר, אני רוצה הפסקת אש. אני רוצה שהמלחמה תסתיים, וגם אני מכבדת את זכותך לדבר - אבל אני מדברת עכשיו". "אבל מה עם רצח העם? אבל מה עם רצח העם?" המשיך לשאול המפגין שהוצא מהאולם. "19,000 ילדים מתים, ואת לא קוראת לזה רצח עם". לאחר שהמפגין הצעיר הוצא מהאולם, האריס פנתה לקהל ואמרה: "זה אמיתי, מה שהוא מדבר עליו זה אמיתי. זה לא הנושא שבאתי לדון בו היום, אבל זה אמיתי ואני מכבדת את הקול שלו". 

יממה בלבד לפני התקרית התראיינה האריס בנוגע למתיחות הישראלית מול איראן. כשנשאלה על ביקורת לגבי מדיניות הממשל כלפי איראן, ועל הביקורת שארה"ב לא עשתה מספיק עבור איראן השיבה: "בהתקפות של איראן על ישראל, הייתי ב'חדר המצב' ועבדתי לצד ראשי מערכת הביטחון. עשינו מה שארה"ב צריכה לעשות כדי להגן על ישראל ולתת את התמיכה האמריקנית שתאפשר לישראל את המשאבים להגן על עצמה מפני איראן והשלוחות שלה. המחויבות שלי לכך בלתי ניתנת לערעור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר