טראמפ והאריס (ארכיון). צילום: אי.פי
[object Object]

קול אמריקה: ד״ר קובי ברדה במסע ללב הבוחרים

מסע מרתק אל לב הדמוקרטיה האמריקנית: ד"ר קובי ברדה חוצה את מדינות המפתח, פוגש את האנשים שמעצבים את עתיד ארה"ב, ומביא תובנות עמוקות על הכוחות המניעים את הבחירות לנשיאות 2024 • מפנסילבניה ועד נבדה, מבתי כנסת ועד בתי קפה, הצטרפו למסע שחושף את הקולות האמיתיים, הדילמות והתקוות שמאחורי אחת ממערכות הבחירות המכריעות בהיסטוריה האמריקנית

[object Object]

ארצות הברית עומדת בפני אחד הצמתים המכריעים בהיסטוריה שלה. הבחירות לנשיאות 2024 מסמנות קרב פוליטי באזורים המרכזיים המכונים "מדינות מפתח".

פרויקט התיעוד "קול אמריקה״ שיתפרסם באתר ובפלטפורמות ״ישראל היום״ יציג מסע מרתק דרך המדינות המרכזיות שישפיעו על הבחירות הקרובות בארה"ב.

הבית הלבן (ארכיון), צילום: אי.פי.איי

בשבועות הקרובים נבקר במוקדים מרכזיים ונפגוש את האנשים שקובעים את התוצאה של מערכת הבחירות.

במרכז המסע עומד קובי ברדה, בעל דוקטורט בהיסטוריה פוליטית אמריקנית ויחסים בינלאומיים, המביא עמו הבנה עמוקה של הדינמיקה הפוליטית בארצות הברית.

המסע ייקח אותנו דרך פנסילבניה, וויסקונסין, מישיגן, אריזונה ונבדה – מדינות בהן כל קול נחשב. מהמפגשים בבתי הכנסת והכנסיות ועד לשיחות אינטימיות עם אזרחים בבתי קפה ופעילים פוליטיים, הפרויקט שואף להציג פסיפס עשיר של דעות ואנשים – מהיהודים ועד אוונגליסטים, חברי קונגרס ואקדמאים.

תנו לנו להכניס אתכם פנימה, לרגעים הקטנים והמשמעותיים שמעצבים את הדעות וההכרעות. כל תוצר יעניק מבט ייחודי ומעמיק על השיחות והמפגשים שיכולים להיות גורליים בבחירת הנשיא הבא של ארה"ב.

האריס וטראמפ בפתח העימות, צילום: אי.אפ.פי

קהל הקוראים, הצופים והמאזינים של ״ישראל היום״ יוכלו לעקוב מקרוב אחרי התפתחויות המסע, עם עדכונים חיים, סרטונים, כתבות ופודקאסטים שיחשפו את הקולות האמיתיים שמאחורי מערכת הבחירות הזו. הצטרפו ליומן המסע, שבו תוכלו לצפות, להאזין ולחוות את הרגעים הקריטיים - כל הדרך אל הבית הלבן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו