האריס: "נסראללה היה מחבל עם דם רב על הידיים"

סגנית הנשיא והמועמדת הדמוקרטית לנשיאות הדגישה את מחויבותה לביטחון ישראל ולזכותה של המדינה להגן על עצמה נוכח איום הטרור • האריס הדגישה כי היא והנשיא ביידן נותרו מחוייבים למציאת פתרון דיפלומטי להסלמה באזור

סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס. צילום: איי.אפ.פי

סגנית נשיא ארצות הברית והמועמדת הדמוקרטית בבחירות לנשיאות, קמלה האריס, הגיבה היום (שבת) לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואמרה כי הפעולה עשתה צדק עם אלפי קורבנותיו. 

"חסן נסראללה היה מחבל עם דם אמריקני על ידיו. במשך עשרות שנים, מנהיגותו של חיזבאללה ערערה את המזרח התיכון והובילה להרג של אינספור חפים מפשע בלבנון, ישראל, סוריה וברחבי העולם. כיום, הקורבנות חיזבאללה קיבלו מידה של צדק", אמרה האריס.

"יש לי מחויבות בלתי מעורערת לביטחון ישראל. אני תמיד אתמוך בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני איראן וקבוצות טרור הנתמכות על ידי איראן כמו חיזבאללה, חמאס והחות'ים.
הנשיא ביידן ואני לא רוצים לראות את הסכסוך במזרח התיכון מסלים למלחמה אזורית רחבה יותר", הוסיפה סגנית הנשיא.

האריס התייחסה לשאיפה להסדר דיפלומטי באזור ואמרה: "עבדנו על פתרון דיפלומטי לאורך גבול ישראל-לבנון כדי שאנשים יוכלו לחזור הביתה בבטחה משני צדי הגבול הזה. הדיפלומטיה נותרה הדרך הטובה ביותר קדימה כדי להגן על אזרחים ולהשיג יציבות מתמשכת באזור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר