טראמפ בכנס הקהילה הישראלית אמריקנית בוושינגטון. צילום: רויטרס

במטה טראמפ טוענים: הנשיא לשעבר קיבל ״איום ממשי״ מאיראן

מנהל התקשורת במטה הבחירות של טראמפ סיפר על תדרוך שהתקבל מ״גורמי מודיעין״ בארצות הברית וטען: ״משטר הטרור באיראן אוהב את החולשה של קמלה האריס״

[object Object]

גורמי מודיעין אמריקניים תדרכו אתמול (שלישי) את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ כי קיבל "איומים ממשיים וספציפיים" מאיראן להתנקש בו. כך על פי מטה הבחירות של המועמד הרפובליקני לנשיאות.

מטרתה של איראן להתנקש בטראמפ היא חלק ממאמצי הרפובליקה האסלאמית "לערער את היציבות ולזרוע כאוס בארצות הברית", אמר מנהל התקשורת במטה הבחירות של טראמפ, סטיבן צ'אנג, בהודעה לעיתונות.

רגע הפגיעה בנשיא לשעבר טראמפ

"גורמי מודיעין זיהו כי התקפות מתמשכות ומתואמות אלה התגברו בחודשים האחרונים, וגורמי אכיפת החוק בכל הסוכנויות עובדים כדי להבטיח שהנשיא לשעבר טראמפ מוגן ושהבחירות נקיות מהתערבות", אמר צ'אנג.

"אל תטעו, משטר הטרור באיראן אוהב את החולשה של קמלה האריס, ומפחד מהעוצמה והנחישות של הנשיא טראמפ. הוא לא ייתן לשום דבר לעצור אותו או לעמוד בדרכו להילחם למען העם האמריקאי ולהפוך את אמריקה לגדולה שוב״, הוסיף.

מוקדם יותר החודש פורסמו פרטים חדשים על ניסיון ההתנקשות האיראני בטראמפ ואף ננקב שמו של המתנקש, אזרח פקיסטן בשם אסיף מרצ'נט, שגויס על ידי המודיען האיראני על מנת לפגוע בנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני. 

הסנאטור הרפובליקני צ'אק גראסלי פרסם סדרה של מסמכים של הבולשת הפדרלית, ה-FBI, הקשורים למזימה האיראנית להתנקש בחייו של נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ.

על פי המסמכים, שהושגו על ידי מקור בתוך הארגון שמוגן באמצעים משפטיים, איראן תכננה לפגוע ב"פוליטיקאים, בכירים בצבא ובירוקרטים" בהם גם הנשיא ג'ו ביידן, הנשיא לשעבר טראמפ והמועמדת לנשיאות ניקי היילי, זאת כנקמה על חיסולו של מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, קאסם סולימאני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו