מנהל השירות החשאי: טראמפ לא היה בקו האש של היורה במגרש הגולף

לדברי המנהל מעולם לא היה לחשוד קו ראייה ישיר אל הנשיא לשעבר • הנשיא ביידן אמר לכתבים: "התקשרתי לטראמפ, אבל הוא לא היה זמין; אתקשר אליו מאוחר יותר • בסוכנות הידיעות אי.פי דווח כי היורה שהה במתחם הגולף כ-12 שעות לפני שזוהה על ידי אנשי השירות החשאי

ריאן רות' בן ה-58 הוא מי שעל פי החשד ניסה לירות בטראמפ. צילום: ללא קרדיט

מנהל השירות החשאי האמריקני אמר הלילה (שני) כי החשוד בניסיון ההתנקשות אתמול לא ירה כלל לעבר הנשיא לשעבר דונלד טראמפ או לעבר אחד מסוכני השירות, ומעולם לא היה לו קו ראייה ישיר אל טראמפ.

הנשיא ג'ו ביידן התייחס למקרה ואמר לכתבים: "התקשרתי לטראמפ, אבל הוא לא היה זמין. אני אתקשר אליו מאוחר יותר".

תיעוד ממעצר החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ

בסוכנות הידיעות אי.פי דווח כי היורה שהה במתחם הגולף כ-12 שעות לפני שזוהה על ידי אנשי השירות החשאי. ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי המספר הסידורי של הרובה, שהיה אמור לשמש לירי בטראמפ, נמחק חלקית. גורמים המעורים בחקירה אומרים כי המחיקה תקשה להתחקות אחרי מקור הנשק.

ב"ג'ורנל" מזכירים כי ריאן וסלי ראות' (58) גורר אחריו שובל ארוך של הרשעות, לרבות כבדות. ב-NBC גילו כי נפתחו לו יותר מ-100 תיקים פליליים. פירוש הדבר הוא שהאיש לא היה רשאי להחזיק בנשק. לפני זמן קצר הוגש כתב אישום נגד ראות', ולפי המקורות של ה"ניו יורק טיימס" אכן מיוחסת לו עבירה של מחיקת המספר הסידורי וכן עבירה של החזקת נשק ללא רשות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר