קמלה האריס בריאיון שני לרשת ABC: "אני בבירור לא ג'ו ביידן"

בשיחה אמרה סגנית הנשיא כי האמריקנים "רוצים מנהיג בעל שכל ישר" • הוסיפה: אני מציעה דור חדש של מנהיגות, המתמקד ב"השקעה בתחומים שדורשים עבודה רבה"

קמלה האריס. צילום: אי.פי

סגנית הנשיא קמלה האריס העניקה את הראיון השני שלה ביום שישי לתחנת ABC מקומית, ימים ספורים לאחר העימות הנשיאותי עם המועמד הרפובליקני, הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. למרות זאת, היא התקשתה לענות על השאלות.

טראמפ להאריס: "אין לה תוכנית לכלכלה" // ABC News

כשנשאלה בידי המגיש בריאן טאף מה בדיוק היא תעשה כדי להוריד מחירים כשתבחר לנשיאות, השיבה האריס: "ובכן, אתחיל בזה. גדלתי כילדה ממעמד הביניים. אמי גידלה אותי ואת אחותי. היא עבדה קשה מאוד".

האריס המשיכה לדבר על ערכים אמריקניים ושאיפות, אך נמנעה מלפרט תוכניות קונקרטיות להורדת מחירים, מלבד אזכור קצר של מענקים לבעלי בתים חדשים והקלות מס לעסקים קטנים.

קמלה האריס, צילום: אי.פי.אי

האריס ניסתה להבדיל את עצמה מהנשיא ביידן, באומרה "אני בבירור לא ג'ו ביידן", ואמרה כי היא מציעה "כלכלה המאפשרת הזדמנויות" ו"דור חדש של מנהיגות". עם זאת, כשניסתה להסביר את משמעות הדבר, היא התקשתה למצוא מילים: "למשל, צריך לחשוב על פיתוח באזורים שבאמת זקוקים להרבה עבודה".

בנושא הזכות לנשיאת נשק, האריס אמרה שהיא לא הולכת "לקחת את הנשק של אף אחד" ושהיא תומכת בתיקון השני לחוקה, אך תאסור "נשק תקיפה" ותדרוש "בדיקות רקע אוניברסליות" למי שמבקש להחזיק נשק איתי. היא הוסיפה: "אלה ממש כלי מלחמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר