הסוויפטיות באות לעזרת האריס: הסתערות על אתר ההרשמה לבחירות בארה"ב

יותר מ-400 אלף משתמשים נכנסו ישירות מהלינק ששיתפה כוכבת הפופ בפוסט התמיכה שלה במועמדת הדמוקרטית • סוויפט הביעה תמיכה בהאריס לאחר העימות האחרון עם טראמפ: "יש לה יד יציבה על ההגה"

טיילור סוויפט וקאמלה האריס. צילום: ANDRE DIAS NOBRE and SAUL LOEB / AFP

יותר מ-400 אלף משתמשים נכנסו לאתר ההרשמה להצבעה בבחירות בארה"ב בעקבות תמיכתה של כוכבת הפופ טיילור סוויפט במועמדתה של קמלה האריס, כך נודע אתמול (חמישי) לאתר וריאייטי.

ביום שלישי פרסמה סוויפט פוסט תמיכה במועמדת הדמוקרטית בעמוד האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 283 מיליון משתמשים. "אני אתן את קולי לקמלה האריס ולטים וולץ בבחירות לנשיאות של שנת 2024. אני חושבת שיש לה יד יציבה על ההגה והיא מנהיגה מוכשרת שיכולה להשיג כל כך הרבה", כתבה סוויפט והוסיפה קישור להרשמה להצבעה, "אני גם רוצה להגיד, במיוחד למצביעים בפעם הראשונה: זכרו שבשביל להצביע עליכם להיות רשומים. אני גם מוצאת שזה קל יותר להצביע מוקדם. אשים לינק להרשמה".

מהלינק שצירפה הזמרת, נכנסו באופן ישיר כ-405 אלף משתמשים. עוד הוסיף הדובר, כי כמות המבקרים היומית הממוצעת באתר היא 30 אלף נכנסים בלבד. תמיכתה של סוויפט במועמדת הדמוקרטית מגיעה אחרי תקופה ארוכה של ציפייה להכרזה שכזו, שאכן הגיעה לאחר העימות האחרון מול טראמפ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר