ארה"ב: פרו פלשתיני תקף מפגינים למען ישראל ונורה - היורה הואשם בתקיפה

על פי פרסום של הדיילי ווייר, במהלך הפגנה פרו-ישראלית במסצ'וסטס, הגיע גבר עם סמל פלשתיני והחל לצעוק על המפגינים • בשלב מסוים הגיע לכיון המפגינים ותקף את סקוט הייז, איש צבא אמריקני לשעבר שירה בתגובה

פרו פלשתינים ופרו ישראלים בלב מחאה בלוס אנג'לס. צילום: איי.אף.פי

אירוע אלים התרחש אתמול (חמישי) בניוטון, מסצ'וסטס, כאשר מפגין פרו-פלשתיני תקף מפגין פרו-ישראלי ונורה במהלך העימות, כך פורסם בדיילי ווייר, אתר חדשות אמריקני שמרני.

סקוט הייז, איש צבא שלחם בעיראק, השתתף בהפגנה פרו-ישראלית קטנה כאשר האירוע התרחש. חשוב לציין כי הייז אינו יהודי או ישראלי. לפי עדי ראייה ששוחחו עם הדיילי וויר, גבר עם סמל פלשתיני, שעמד בצד השני של הרחוב, החל לצעוק על הקבוצה ולקרוא להם "חולים" ו"מגינים על רצח עם".

המצב הסלים כאשר האיש חצה את הרחוב ותקף את הייז פיזית. במהלך המאבק שהתפתח, נורתה ירייה והתוקף נפצע בבטנו. הייז, שהיה בעל רישיון חוקי לנשיאת נשק, הניח את האקדח על המדרכה מיד לאחר האירוע.

התוקף הפרו-פלשתיני פונה לבית החולים עם פציעות מסכנות חיים. הייז הואשם בתקיפה ופציעה עם נשק מסוכן. חבריו של הייז להפגנה טוענים כי לא ידעו שהוא נושא נשק, אך אומרים כי פעל בהגנה עצמית. בתגובה לאירוע, משטרת ניוטון הודיעה על הגברת הסיורים סביב מקומות תפילה באזור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר