כשביידן חבש את הכובע של טראמפ: נשיא ארה"ב במחווה מפתיעה

הנשיא האמריקני הגיע לתחנת כיבוי בפנסילבניה במסגרת אירועי הזיכרון לפיגועי 11 בספטמבר ודיבר על אחדות האומה • תומך טראמפ שהיה במקום החליט להעמיד אותו במבחן • כך זה נראה

ביידן בכובע של טראמפ. צילום: רשתות חברתיות

הנה משהו שלא רואים כל יום: נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חובש כובע המזוהה עם דונלד טראמפ.

אתמול ביקר ביידן בתחנת כיבוי בשנקסוויל, פנסילבניה, ונפגש עם עובדים במקום ועם משפחותיהם. אחד הנוכחים חבש כובע אדום של קמפיין טראמפ-2024 ואיתגר את הנשיא: האם יהיה מוכן גם לחבוש אותו? ביידן היסס תחילה ואמר שלא ילך עד כדי כך רחוק, אבל לבסוף הניח את הכובע על ראשו לזמן קצר.

דובר הבית אנדרו בייטס כתב מאוחר יותר ברשת החברתית X: "בתחנת הכיבוי דיבר הנשיא ג'ו ביידן על הצורך באחדות בין תומכי שתי המפלגות לאחר אירועי 11 בספטמבר ואמר כי אנחנו זקוקים לה. כמחווה, הוא העניק את כובעו לתומך טראמפ שבתגובה אמר כי על ביידן לשים את כובע טראמפ. הנשיא חבש אותו לכמה רגעים".

אתמול צוינו 23 שנה לפיגועים המחרידים. המפגש של ביידן עם הכבאים היה בסמוך למקום שבו התרסקה הטיסה 93 באותו יום של טרור על אדמת ארה"ב.

הצילומים הפכו לוויראליים, ואילו הקמפיין של טראמפ ניצל אותו כדי לעקוץ: "ההופעה של קמלה (בעימות הנשיאותי) הייתה כה גרועה, שביידן עבר לתמוך בטראמפ".

לפי סקרים שנערכו בקרב הצופים ומרבית הפרשנים, לרבות תומכי טראמפ, האריס דווקא ניצחה בעימות. סקר CNN מצא כי 63% מהצופים העניקו ניצחון למועמדת הדמוקרטית לעומת 37% שסברו כי המועמד הרפובליקני היטיב להופיע. בסקר YouGov ניצחה האריס עם 54% לעומת 31% של טראמפ.

גם סקר במימון רפובליקני של On Point/Red Eagle Politics/SoCal Strategies סיפק תמונה דומה: 53% ממשתתפיו הצביעו על האריס כמנצחת, 34% - על טראמפ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר